Beantwoord

Foutcode 570 op 1 tv

  • 16 April 2019
  • 2 reacties
  • 329 keer bekeken

Ik heb dit zelfde probleem bij het aansluiten van een Samsung tv in mijn tuin huis. Aansluiten via een 30 meter etherkabel. Als ik het zelfde tv ontvanger met zelfde kabel eb HDMI kabel aansluit op andere tv in huis werkt het wel. Waar kan het aanliggen?

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van fout 570
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 April 2019, 15:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Marieke16 . Welkom op het forum!
Vervelend dat het nog niet wil lukken in je tuinhuis. Die kabel die daar naartoe loopt, komt die rechtstreeks uit de experiabox?
In het andere topic schrijft @Joran dat deze foutmelding voorkomt als er andere apparaten in je netwerk zitten. Mijn advies zou zijn om het zo sober mogelijk aan te sluiten. Liefst alleen even de experiabox en die ene tuner. Zo zouden we een ipconflict moeten kunnen voorkomen. Voor de zekerheid ook nog even een herstart van de experiabox en de tuner.
Laat je weten of dit werkt? Als het probleem blijft help ik je uiteraard verder!
Ik heb niks meer gehoord en ik ga er nu van uit dat het probleem is opgelost. Zo niet, laat het weten en dan duik ik er weer in!