Beantwoord

Foutcode 64

• 24 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 1449 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn nieuwe tv ontvanger mogen ontvangen, ik heb deze kosteloos kunnen ruilen voor mijn oude. Nu wil ik de nieuwe ontvanger installeren krijg ik foutcode 64 maximale ontvangers bereikt. Ik denk dat mijn oude ontvanger niet is afgemeld bij KPN en ik dus 3 ontvangers op mijn naam hen staan. Hoe kan ik de oude ontvanger afmelden?
icon

Beste antwoord door Henk2304 24 augustus 2017, 15:17

Dag @RickW1, welkom op het forum!

Dat kun je het snelste telefonisch doen (0800 - 0402, gratis). Zorg ervoor dat je het serienummer van beide huidige ontvangers bij de hand hebt, zodat ze de juiste kunnen afmelden (die van wie je het serienummer niet meer(?) hebt). Je kunt ook w88 totdat een moderator het voor je oppakt, maar dat kan soms ff duren (vanwege drukte).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dag @RickW1, welkom op het forum!

Dat kun je het snelste telefonisch doen (0800 - 0402, gratis). Zorg ervoor dat je het serienummer van beide huidige ontvangers bij de hand hebt, zodat ze de juiste kunnen afmelden (die van wie je het serienummer niet meer(?) hebt). Je kunt ook w88 totdat een moderator het voor je oppakt, maar dat kan soms ff duren (vanwege drukte).
Reputatie 5
Badge +7
Goedemiddag Rick, had je het advies van Henk al opgevolgd en ons gebeld? Zo niet ga ik het voor je regelen. Je mag dan reageren op mijn privébericht.
Reputatie 5
Badge +7
Hey Rick, ik heb nog niets van je gehoord. Ik ga ervan uit dat het is opgelost, als dat niet het geval ik laat het me weten!

Reageer