Beantwoord

KPN tv-ontvanger Foutcode 842

  • 21 May 2019
  • 10 reacties
  • 25890 keer bekeken

Alle tips & trucks geprobeerd maar krijg de tv ontvanger niet aan de praat. Bij hardware zelf test geeft systeem aan dat harde schijf en geheugen test ok is.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 22 May 2019, 20:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Foutcode is 842
Reputatie 7
Maar een TV ontvanger heeft anno 2019 helemaal geen harde schijf of heb jij soms een heel oud model in gebruik?
Welk merk en type heeft die TV ontvanger?
Reputatie 7
Hallo @DD D, welkom op het KPN forum. Wjb heeft gelijk wat betreft de moderne tv-ontvangers. Ik zie dat je een vraag hebt gesteld in het Digitenne board, heb je toevallig een ouder model tuner voor Digitenne?
Reputatie 7
Badge +28

Foutcode 303 of 842, geen verbinding


Verschijnt foutcode 303 of 842 in beeld? Dit betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding maakt met het KPN-netwerk.

Los het stap voor stap eenvoudig op via de online tool: Foutcode 303 of 842 oplossen

Reputatie 7
Badge +28
@DD D

Is het gelukt met de bovenstaande instructie?
Reputatie 7
Hey @DD D, we hebben je helaas al een tijdje niet meer teruggezien. Ik gok erop dat je foutcode 842 krijgt met de tv-ontvanger van Interactieve tv en dat je met de duidelijke omschrijving van Noordzee de juiste oplossing hebt gevonden. Ik sluit daarmee je topic en verplaats je vraag naar het Interactieve tv board. Mocht je toch nog een vraag hebben, of ergens tegenaan lopen dan horen we het graag. Vermeld dan zo duidelijk mogelijk welk probleem je ervaart en welke stappen je al hebt doorlopen :)

Kreeg foutmelding F842. Ben 77 en niet meer zo snel . Hoe zie ik of het modem , dat in de meterkasten hangt, aanstaat? Het zwarte kastje bij de TV is niet het modem?

graag advies/ hulp hoe ik de TV weer aankrijg!

Krijg nu een lange smalle horizontale streep en een bredere streep daaronder die groen opvullen daarboven staat software downloaden? Ik wacht ! 26% opstarten…

Dempsey. 
de storing ontstond toen ik Netflix wilde starten! Komt dit vaker voor?

De TV doet het weer en het beeld lijkt zelfs scherper! Dank  KPN ??  Dempsey