Ik ervaar hetzelfde als in deze vraag. Twee ontvangers, waarbij er 1 de internetkabel niet herkent en de andere wel. De link heb ik ook uitgeprobeerd, maar heeft geen zin. Nog steeds foutcode 842.
Als ik naar fabrieksinstellingen of software verwijderen ga, dan lukt dat ook niet en geeft dezelfde foutcode 842. Is deze ontvanger nog te redden?
Beste antwoord door Bart_2020
Hallo
Vreemd, maar de DHCP server geeft niet het goede IP adres.
Als het goed gaat zie je meldingen in de system log op de Experia box zoals “Reclaiming not used lease” |DHCPDISCOVER|DHCPREQUEST|DHCPACK of een foutmelding.
Vele oorzaken zoals, storing op de lijn, waardoor de request niet aankomt. Er kan een statisch adres zijn wat de DHCP server niet kent. Een tweede DHCP server. De Experia Box is op tilt, terugzetten naar fabrieksinstellingen bied dan soelaas. Daar is ook een topic voor.
De TV ontvanger kan gereset worden met topic KPN Interactieve TV Ontvanger resetten | KPN Community
Groet Bart