Beantwoord

foutcode bij kopplelen fit at home en klacht

  • 7 June 2019
  • 8 reacties
  • 230 keer bekeken

Beste KPN, Ik ben al bijna 2 weken bezig om fit at home te koppelen maar krijg alleen maar foutcodes. Op dit moment is het P-3100. Heb contact gehad met fit at home, volgens hun is er een update geweest op de tv box en moet het probleem over zijn. Helaas lukte het weer niet en heb ik de tv ontvanger gereset en herstart. En toch blijft de foutcode. Heb 2 keer KON gechat maar die kunnen mij ook niet helpen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Joran 9 July 2019, 12:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gaitrie, welkom hier! Ik heb even in de chats gezocht op "fit at home" en daar kom ik jouw melding tegen. Ik geloof niet dat de medewerker doorhad dat dit "onze" apps op de TV betreft, en niet om een smart TV app. Ik kan hier een storingsmelding voor aanmaken. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer, en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan maak ik een storingsmelding aan en gaan we op korte termijn in overleg met het bedrijf hierachter om tot een oplossing te komen.
Beste Joran, ik heb het profiel aangevuld. Afgelopen zaterdag heb ik gebeld met de klantenservice. Kreeg een medewerker die de app niet kende. Na overleg met zijn collega kreeg ik de opmerking dat KPN niets met de app te maken heeft en dat het niet mogelijk is om via de kpn app te betalen. Ik heb het gesprek maar netjes beëindigd maar vind het echt te gek voor woorden dat dit soort mensen bij KPN werken. Ze kennen hun eigen KPN producten niet en weten totaal niet hoe het werkt. Ben inmiddels ook met fit at home in de weer en heb hun ook ingelicht over de gang van zaken. Ik viel haast van mijn stoel dat dit anno 2019 nog voorkomt.

Ik hoop dat jullie het snel oplossen. Ik hoor graag.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ga er in ieder geval vanuit dat wij in overleg gaan met Fit at Home om de oorzaak te achterhalen. Ik zit niet diep genoeg in de techniek om te weten of zij zelf de app hebben gemaakt of dat wij hier ook (deels) voor verantwoordelijk zijn. Dat is verder ook niet van belang. De app werkt voor jou niet naar behoren en wij gaan achter de schermen uitzoeken wie wat gaat oplossen. De technische dienst neemt op korte termijn contact met je op.
Helaas ben ik nog steeds in afwachting van een oplossing. Ben 1,5 week geleden gebeld en zou teruggebeld worden. Heb nu ook problemen met wifi en onze tv ontvanger( deze valt constant uit ). Weer gebeld naar KPN maar de medewerker kan niets omdat deze issue nog open staat. Wat een ellende allemaal. Ben het zo zat en wil weer kwaliteit hebben in plaats van deze ellendige situatie. KAN IEMAND BIJ KON AUB IN ACTIE KOMEN? Want de nota maandelijks incasseren gaat nooit mis!
Reputatie 7
Badge +28
Ik begrijp dat er gisteren contact is opgenomen, klopt dat?

Het reproduceren van dit probleem is niet gelukt. Ik hoop dat we wel wat kunnen betekenen om er wat meer druk achter te zetten bij Fit at Home. Het is een betaalde dienst dus moet uiteraard gewoon werken.
Goedemorgen, ik ben inderdaad gemeld met de medeling dat het probleem is opgelist. Pribeerde net te betalen maar jreeg helaas weer dezelfde foutcide, namelijk P-3100
Reputatie 7
Badge +28
Als het goed is heb je een mail ontvangen met daarin een terugbelnummer. Zo kom je direct uit bij de technische dienst.

Het lijkt er wel op dat onze middelen beperkt zijn. De app is getest en lijkt prima te werken. Dat betekent dat deze foutcode een fout betreft met jouw account bij Fit at Home. Het is in ieder geval geen algemeen probleem. Blijf daarom ook in contact met Fit at Home. Als er in hun administratie een fout zit kunnen wij dat onmogelijk oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
@Gaitrie Bechoe: Ik zie dat de storingsmelding vandaag is gesloten, nadat vorige week een monteur is geweest. Alles wat betreft de verbinding is onderzocht, vervangen en er zijn Experia WiFi's geïnstalleerd. Klinkt goed, ik hoop dat alles naar wens is verlopen.

Fit at Home bleek op de iPad ook niet te werken en lijkt dus een probleem te zijn bij Fit at Home zelf. Ik hoop dat je bij hun verder bent gekomen met dat probleem en dat het is opgelost, of dat de kosten zijn vergoed. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, of vragen over hebt, laat het weten!

Reageer