Beantwoord

Foutcode F14

  • 2 januari 2016
  • 4 reacties
  • 1120 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +8
Sinds een uur doen mijn 2 interactieve tv's het niet meer.

Tijdens het opnieuw opstarten van het HD kastje krijg ik de foutcode 14: ophalen software mislukt.

Op allestoringen.nl gekeken en ja hoor er is weer een storing in Amsterdam.

Na een kwartier wachten op het servicenummer heb ik maar opgehangen...........
icon

Beste antwoord door JochMa 3 januari 2016, 13:11

Storing is weer opgelost en de zon schijnt, prima dus ☀️

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Nouja AlleStoringen is redelijk onbetrouwbaar.

Maar:
Beste KPN,

Mocht het waar zijn wat TS zegt. Waarom staat deze storing dan nog niet vermeld op jullie eigen storingspagina?

Robin
Reputatie 5
Badge +8
Tja Robin dat vraag ik me ook af.

Ik heb sinds september het alles in één pakket en na de nodige opstartproblemen (op verkeerde centrale aangesloten) is dit inmiddels de 2de keer dat ik een storing heb en het jaar is nog maar net begonnen :@

RobinFlikkema schreef op 2 jan '16 om 23:47u
Nouja AlleStoringen is redelijk onbetrouwbaar.

Maar:
Beste KPN,

Mocht het waar zijn wat TS zegt. Waarom staat deze storing dan nog niet vermeld op jullie eigen storingspagina?

Robin 
Reputatie 5
Badge +8
Nog één keer het servicenummer gebeld  en kreeg gelijk automatisch te horen dat er een storing is met internet en  tv in Amsterdam!

https://

Reputatie 5
Badge +8
Storing is weer opgelost en de zon schijnt, prima dus ☀️

Reageer