Beantwoord

Foutcode F36 (189)

  • 14 April 2021
  • 7 reacties
  • 234 keer bekeken

Recentelijk DVS aangeschaft om 2e tv te kunnen gebruiken, maar 2e tv-ontvanger geeft foutcode F36. Graag oplossing.

icon

Beste antwoord door Joost Hendriks 24 April 2021, 09:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Het is nog maar de vraag of een DVS bij u gaat werken. Heeft u ze wel kunnen koppelen?

Op beide adapters brand het lampje continu wit. Dit zou geschikte verbinding betekenen.

Tv-ontvanger met serienummer *** werkt prima op locatie van 2e tv, via DVS.

Tv-ontvanger met serienummer *** werkt niet via DVS en ook niet middels kabel rechtstreeks op Experia Box V10.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Uhmmmm… Hallo KPN?? Ik hoop dat jullie mij nog kunnen helpen met het probleem...

Reputatie 7
Badge +17

@Joost Hendriks in dit geval lijkt de DVS niet de oorzaak te zijn. Het lijkt vooralsnog dat de ontvanger defect is. Om die reden heb ik je een nieuwe ontvanger gestuurd. Deze gaat naar een ophaalpunt in de buurt. We vragen de oude ontvanger in een doos te verpakken en deze in te leveren bij het ophaalpunt. In ruil daarvoor krijg je daar de nieuwe ontvanger weer mee. Ik heb de details nog even via een privébericht naar je gestuurd. Excuus dat de oplossing wat langer op zich heeft laten wachten. Maar hiermee moet het gelukkig klaar zijn. :relaxed:

Vriendelijk dank!! Ik zal laten weten of het probleem is verholpen zodra ik de nieuwe ontvanger heb!

Beste KPN,

De nieuwe tv ontvanger werkt, dus vriendelijk dank voor het omruilen! Wat echter wel jammer is: Jullie vragen om de oude tv-ontvanger compleet te retourneren, dus ik heb deze inclusief afstandsbediening teruggestuurd, maar de nieuwe tv-ontvanger wordt zonder afstandsbediening geleverd… Nu heb ik dus 2 ontvangers en 1 afstandsbediening...

Reputatie 7
Badge +17

@Joost Hendriks goed dat in ieder geval de ontvanger het weer doet! Je kan het beste via onze website een nieuwe afstandsbediening aanvragen. Laat je nog even weten of dat gelukt is? Zodra die binnen is kan je de afstandsbediening koppelen met ons stappenplan.Â