Beantwoord

foutcode MGS-409

  • 11 July 2020
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Kan zenderpakket niet veranderen

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 15 July 2020, 09:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Deze code kan ik op www.kpn.com niet vinden.

Wat wil je precies doen?

Soms is een server bezet of te druk.

Probeer het in de loop van de dag nogmaals.

Of wacht op een moderator of chat met een KPN medewerker.

https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact-a.htm

 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Hendrik60. Ervaar je dit probleem nog steeds, of is het inmiddels gelukt? Waar zie je die foutmelding precies staan? Je kunt eventueel ook een zenderpakket aan-/uitzetten via MijnKPN. Als ik ergens bij kan helpen, laat het dan vooral weten.

Reputatie 7
Badge +25

We hebben niets meer van je gehoord @Hendrik60 dus ga ik ervan uit dat het inmiddels is gelukt. Anders weet je ons te vinden!