Heb sinds gistermiddag (18-2-2021) om onverklaarbare reden steeds een storing t.w. STB_NMC_400 op mijn interactieve TV. Op oude analoge TV en via iPad-KPN-iTV-app doen alle zenders van de TV het zonder mankeren.
Alle aanwijzingen van de KPN-site opgevolgd om euvel op interactieve TV te verhelpen blijven zonder resultaat. Er zijn geen werkzaamheden in mijn buurt, aldus KPN-site. Wat kan ik nog meer doen?
icon
Beste antwoord door Alexandra 4 maart 2021, 16:00
@Scheepsbouwer Ik snap wel dat je dat opmerkelijk vindt inderdaad, aangezien je de foutmelding pas sinds kort te zien krijgt. De tv-ontvanger krijgt op de een of andere manier geen goede verbinding, dat is de reden van de foutmelding. Het lijkt me goed om dat uit te sluiten, probeer het als het lukt dit weekend op je gemak eens zonder andere apparatuur er tussen. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat, of de foutmelding dan weg blijft.
Bekijk origineel