Beantwoord

Foutcode 'STB-zap-03 / -40462- Videoserver niet gevonden' bij opnames MTV Live

• 14 July 2021
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Sinds 1 juli hebben we MTV live in ons zenderpakket zitten. Hierop zag ik in de gids mooie optredens van bands bij MTV World Stage staan.

Ik heb er hiervan 2 opgenomen. Te weten Green Day en Muse. Als ik deze opnames wil terugkijken. Krijg ik iedere keer de storing STB-zap-03 / -40462- Videoserver niet gevonden. Probeer het later nog eens. 

Alle andere opnames kan ik gewoon bekijken. zelf binnen enkele seconden na het weigeren van de MTV opnames.. Zijn deze opnames geblokkeerd door MTV?

icon

Beste antwoord door Bart_Z 15 July 2021, 19:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

daar zal wel een blokkade op zitten door MTV . Beste D.Prins.daar kan kpn.is niets aan doen. 🤔

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @D.Prins, Dit wordt niet geblokkeerd door MTV. Vermoedelijk is de opname niet goed opgeslagen waardoor deze niet goed gevonden wordt. Als het na nog een keer proberen of zelfs na een reset van de ontvanger niet werkt is de opname niet goed gegaan. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 3
Badge +1

Helaas. Afgelopen weekend waren er weer twee shows die ik wel wou zien. The weten de Foo Fighters en Franz Ferdinand. Alletwee afgelopen weekend opgenomen. Ik wou er vanochtend naar luisteren/ kijken. E wederom deze foutcodes. Alle andere opnames die er bij mij in staan doen het gewoon. Zelfs zonder opnieuw uit en inschakelen van de decoder, maar de opnames van MTV-Live blijven weigeren.

Volgens mij stonden deze shows nog een keer in de gids voor deze week. Dus ik zal de opnames verwijderen en opnieuw programmeren. 

Reputatie 3
Badge +1

Deze uitzendingen stonden voor gisteravond weer in de gids. Ik heb zojuist beide opnames bekeken. En ze doen het. Echter ik blijf sceptisch dat ze het van het weekend doen. Omdat ik een van de eerdere opnames ook een keer de eerste vijf minuten had bekeken. En die deed het drie dagen later ook niet meer.

Reputatie 3
Badge +1

Helaas. Toen ik gisteren de opnames van Franz Ferdinand wou bekijken. Deed deze het weer niet. Ondanks dat ik afgeopen donderdag had gecontroleerd of ze het deden. Alle andere opnames doen het wel gewoon. Alleen de opnames van MTV-live blijven verdwijnen.

Reputatie 3
Badge +1

Naar aanleiding van een ander topic op MTV 80's een paar opnames gemaakt. Deze vetonen hetzelfde gedrag. Ik denk dus echt dat MTV hierin de oorzaak is.

Hoi @D.Prins, Dit wordt niet geblokkeerd door MTV. Vermoedelijk is de opname niet goed opgeslagen waardoor deze niet goed gevonden wordt. Als het na nog een keer proberen of zelfs na een reset van de ontvanger niet werkt is de opname niet goed gegaan. Excuses voor het ongemak. 

Reputatie 1
Badge

Sinds vanavond op beide ontvangers niet kunnen terugkijken, maakt niet uit van welke zender. Ieder keer de foutcode 40462.

Ontvangers resetten helpt niet. ook modem een keer gereset. Ook dat helpt niet. Erg vervelend als je iets terug wilt zien.

Via de website https://tv.kpn.com/  werkt het echter wel

Zie het ook niet terug bij de storingen die KPN aangeeft. 

@mink2u : heb je deze storing nog steeds?

Reageer