Beantwoord

Foutcode.tv/143

• 18 november 2018
  • 6 reacties
  • 487 keer bekeken

Heb al 2 dagen van alles geprobeerd, maar nog steeds niet goed
icon

Beste antwoord door PeterG 18 november 2018, 13:25

Bij deze foutcode is de verbinding tussen Experiabox en ontvanger verstoort. In 99% komt dit door gebruik van een Draadloze verbindingsset. De apparaten daarvan maken dan geen (goede) verbinding.

Vaak helpt dit al:
Haal de adapter bij de Experiabox 30 sec. uit het stopcontact en steek 'm er daarna weer in. Zodra deze groen aangeeft hetzelfde doen bij de andere adapter.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Bij deze foutcode is de verbinding tussen Experiabox en ontvanger verstoort. In 99% komt dit door gebruik van een Draadloze verbindingsset. De apparaten daarvan maken dan geen (goede) verbinding.

Vaak helpt dit al:
Haal de adapter bij de Experiabox 30 sec. uit het stopcontact en steek 'm er daarna weer in. Zodra deze groen aangeeft hetzelfde doen bij de andere adapter.
Reputatie 7
Badge +17
Goedemorgen @Teteate. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je steeds deze foutcode te zien krijgt. Op welke manier heb je de tv-ontvanger aangesloten op de Experiabox? PeterG geeft al een mogelijke oplossing, heb je dit al geprobeerd? Kun je ons vertellen wat je allemaal al zelf hebt geprobeerd, zodat we niet nog een keer hetzelfde gaan doen. We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
We hebben geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het probleem inmiddels is verholpen of dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Heb al 2 dagen van alles geprobeerd, maar nog steeds niet goed
Bij mij hapert de verbinding al veel langer. Verbindingssets MT2537 (ook wel model 200 genoemd)
Afgelopen vrijdag een medewerker van telfort gesproken.
Hij heeft mij de verbindingsset laten omwisselen (dit was om de sets opnieuw te koppelen) en daarna was het een 3 kwartier over en daarna was het weer het oude lietje "haperen".
Vandaag was het weer erger, "ook de melding even een ander kanaal zappen" kwam ook weer terug.
En natuurlijk in het weekend. Geen mens aanwezig.
Nu kan er niets meer opgestart worden (foutcode.tv/143). Andere kabels geplaatst, nog eens omgewisselt, niets helpt meer.
Reputatie 7
@ martin19.mv

Heb je nog steeds één 200 in de keten? Dan is dat de boosdoener.
Mijn neef heeft nóóit HD kunnen kijken via de 200's. Toen HD naar 1 ging heeft ie een nieuwe set gekocht (1200) en werkt het prima. (en gelijk een 32 inch Full HD tv. Had 26 inch HDready)

Maar als je toch nog één 200 erin hebt is dat de zwakke schakel die de snelheid van de hele keten DVS bepaalt.
PeterG
1° ik ben niet thuis in forum en dit werd mij aangeraden.
2° als je al zoveel uur bezig bent om een oplossing te zoeken ben je het wel even zat om er mee verder te gaan.
3° ook zit ik niet te wachten op een reactie zoals u die gaf in een mail.

Dus ik laat het er nu even bij en ga wat anders doen en morgen kijk ik wel verder.
Vvriendelijke groet
M. Vogels

Reageer