Ook bij ons sinds 3 dagen last van deze zeer vervelende foutmelding in Kampen.
Zowel met mijn eigen router (ASUS) als met de EB v12 krijg ik deze foutmelding.
Interne bekabeling nagekeken, en deze werkt perfect! Zelfs de meegeleverde UTP kabel door de kamer gelegd en aansluiten rechtstreeks op zowel de ASUS als de EB. Helaas niet opgelost.
Ook meerdere malen de tv ontvanger een herstart en een frisse start gegeven.
Daarnaast ook de EB geherstart en een reset gegeven. Ook helaas zonder resultaat.
Betreft hier om een 100/100 verbinding op glas.
Kan hier mee uitsluiten dat dit dus geen in-home probleem is. Maar in het KPN domein.
Hoop dat dit met jullie onderzoek helpt.
*admin: afgesplitst van het centrale topic
Ik kan op dit moment geen ontvanger selecteren om het probleem te analyseren of te loggen omdat de Experiabox niet is aangesloten. Als ik logistiek verzoek een ontvanger te ruilen, zonder ook maar iets uitgelezen te hebben in het systeem, dan wordt dit verzoek (uiteraard) direct afgewezen. Het is zonde (tevens niet-duurzaam) als we een ontvanger omruilen zonder te weten of dit het probleem oplost.Â
​​​​​​Welk type ontvanger je krijgt is aan logistiek. We kunnen onze voorkeur uitspreken, maar uit ervaring kan ik zeggen, dat het voorraadafhaneklijk is. Wat er bovenop de stapel ligt, wordt toegstuurd.Â
Je kunt vooralsnog het beste even de Experiabox aansluiten en telefonisch contact opnemen. Mijn collega kan dan het systeem door en wie weet krijg je een nieuwe ontvanger. Kun je hierna direct je eigen router weer in werking stellen. Â
Â
Bekijk origineel