Beantwoord

foutcode/update

  • 17 January 2021
  • 15 reacties
  • 148 keer bekeken

Heb een 2de decoder op de slaapkamer en die kan nu niet meer updaten.

Ik krijg steeds een foutcode/310

Heb alles al geprobeerd van de aanbevelingen van foutcode/update.

Het heeft allemaal niet geholpen. 

Daarom hoor ik graag wat ik nu moet doen om dit op te lossen.

icon

Beste antwoord door Joep1965 17 January 2021, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Er zit een swith tussen maar heb ook geprobeerd door de decoder direkt op de Xperia box aan te sluiten. Maar ook dat hielp niet.

Badge +19

Vreemd. Welk type ontvanger heeft u?

Zie hardware versie VIP2952

 

Badge +19

Heb je de ontvanger al terug gezet naar fabrieksinstellingen? https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm  stap 2

Nee. Als het niet opstsrt. Hoe kan je het terugzetten nasr fsbridkinstellingen?

Is er een reset op de decoder zelf?.

Badge +19

Klik op de link voor meer info

Nogmaals mijn vraag. Als de decoder niet kan updaten. Dan geeft het een foutcode zonder beeld. Kan je dan toch naar de indtellingen van het spparaat?

Badge +19

Nee dat hoeft ook niet. kies bij stap 2 Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?

Beste Meneer/ Mevrouw, 

Bedankt voor de hulp. Probleem is verholpen.

Met vriendelijke groeten.

Dezelfde vraag is al eerder gesteld, maar de links die hulpvaardigen geplaatst hebben, zijn inmiddels 'demissionair' en de tips halen niets uit. Ik heb voor mijn tweede tv een Motorola VIP 1903 en die doet het niet meer, wat ik ook probeer (alle tips geprobeerd).  De foutcode 310 is niet weg te krijgen en kijken is er dus niet meer bij (op tweede tv). Dezelfde soort ontvanger van de eerste tv is een paar jaar geleden vervangen, omdat HD-beelden haperden. Graag wijze raad! Bij voorbaat dank. 

Badge +19

Deze zal ook vervangen moeten worden. Ik neem aan dat de ontvanger direct met een kabel aangesloten op het modem. Ik zoek even de link voor omruilen voor je op. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Geweldig, bedankt. Kan zaterdag al verwisseld worden.

Reputatie 7
Badge +17

Lekker bezig @Joep1965! Fijn dat het gelukt is om de ontvanger te verwisselen @Jaap1943. Ben benieuwd of die bevalt:blush:

Precies zoals beloofd. Werkt nu weer 100%. Blij.