foutcode12


na een aanbieding van KPN interactievetv besteld

echter na diverse belletjes met helpdesk  nog steeds foutcode 12

mail ontvangen dat verbinding gereed is en testen van de aansluitingen maar nog steeds foutcode 12

dus ben maar aan het rondkijken naar een andere aanbieder van interactieve tv


6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoe heb je het aangesloten? Loopt er vanuit je TV ontvanger direct een kabel naar het modem, of gebruik je een draadloze verbindingset (DVS)?

In welke poort van je EB zit het kabeltje die (al dan niet via DVS) naar je modem loopt?

ALs je een DVS gebruikt, hoe branden de lampjes, en dan met name het huisje? Welke kleur?

Hallo Bommy84

Ik heb hem bedraad aangesloten en een test van het service center was alles goed aangesloten.

maar nog steeds foutcode 12

heb ook al een andere ontvanger geprobeerd.

gr Brijnder

Reputatie 5
Badge +2
Op welke poort van je modem? Hij moet op poort 3.

Anders kan het niets anders zijn dan een probleem in het KPN netwerk.

hallo Bommy

hij zit gewoon aangesloten op poort 3 van de experiabox

ben nu al vanaf begin december bezig maart nog steeds niets

gr Brijnder

Reputatie 5
Badge +2
Dan met het risico om in herhaling te vallen, ik denk dat het probleem echt bij KPN ligt.

Misschien dat een admin dit kan oppakken?

Reputatie 3
Badge +5
Beste brijnder,

Spijtig om te horen dat het niet werkt. Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer, klantnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan gaan we er voor zorgen dat u TV kunt kijken via KPN!

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Reageer