Vraag

Foutcodes 3025 en zender niet beschikbaar

• 4 september 2017
  • 2 reacties
  • 175 keer bekeken

Recentelijk een modem / router toegevoegd aan het netwerk en hier ook de interactieve modem op aangesloten.

Modem router is van het merk tp link touch p5.

Zodra alles aangesloten is via de modem router, dan krijg ik foutcodes 3025 en soms ook zender niet beschikbaar. Echter dit laatste (zender niet beschikbaar) is alleen als ik de modem als Access Point inschakel.

Zodra alles rechtstreeks op de experiabox aangesloten is heb ik dit probleem niet.

Is er een probleem bekend tussen de interactieve ontvanger en de tp link touch p5.
Overigens werkt de wifi verbinding Icm de touch p5 uitstekend.

Groeten,

Richard

2 reacties

Reputatie 7
Is die TP Link met zijn WAN poort verbinden met een LAN poort van de Experia Box of met één van zijn LAN poorten?
Zijn de TV ontvangers dan nog wel met een netwerkkabel op de Experia Box aangesloten en niet op de TP Link?
Badge
De WAN kant van de eigen router moet aan de LAN kant van de experiabox. Verstandig is om de eigen router in de DMZ te plaatsen van de Experiabox. hiervoor moet je het mac address van de eigen router op de experiabox een vast IP nummer geven (DHCP binding) en dit IP nummer in de DMZ plaatsen. Een en ander doe je in de configuratie van de Experiabox.

Reageer