Beantwoord

Foutmelding 3025

• 19 mei 2017
  • 8 reacties
  • 753 keer bekeken

Ik kan mijn opnames niet terugkijken; krijg foutmelding 3025. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 19 mei 2017, 17:22

Goedemiddag @Janneke54, Welkom op het Forum! Wat @fame29jou heeft verteld kun je inderdaad eens proberen. Hier eventueel de uitleg van het resetten van de Ontvanger:

Instructie indien het menu beschikbaar is:

Druk op [menu] van de afstandsbediening en ga naar [Instellingen]
Druk dan 2x op de [gele knop] van de afstandsbediening
Zet de optie [Software verwijderen] op [Ja] en selecteer [Bewaar instellingen]
De tv-ontvanger zal de nieuwe software gaan inladen.Wacht dit proces rustig af. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger dan ook niet uit tijdens het opnieuw inladen van de software.

Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar ( aan de achterzijde) of ontkoppel de stroomadapter.

Wacht 30 seconden.
Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar ( aan de achterzijde) of sluit de de stroomadapter aan.
Druk bij de het zien van het eerste deel van het balkje kort op de standby-knop van de tv-ontvanger.

Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt.
Ga naar [ Software verwijderen].

Selecteer [ Software verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.
De tv-ontvanger zal de nieuwe software gaan inladen.Wacht dit proces rustig af. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger dan ook niet uit tijdens het opnieuw inladen van de software.

Laat je het weten of het gelukt is?

FOUTCODE 3025:
Foutcode 3025: Er een fout is opgetreden bij het opnemen van een programma
In veel gevallen zullen de volgende stappen de problemen verhelpen:

Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen.
Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact.
De tv-ontvanger start weer op. Dit kan enkele minuten duren.
Controleer of de foutcode is verholpen.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedemiddag @Janneke54, welkom! Heeft u de ontvanger al eens opnieuw opgestart of een harde reset gegeven? Hopelijk werkt een van de twee voor u, en ik hoop u hierbij voldoende informatie te hebben gegeven. En anders hoop ik dat iemand van KPN, of een ander lid van het forum u verder kan helpen.
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @Janneke54, Welkom op het Forum! Wat @fame29jou heeft verteld kun je inderdaad eens proberen. Hier eventueel de uitleg van het resetten van de Ontvanger:

Instructie indien het menu beschikbaar is:

Druk op [menu] van de afstandsbediening en ga naar [Instellingen]
Druk dan 2x op de [gele knop] van de afstandsbediening
Zet de optie [Software verwijderen] op [Ja] en selecteer [Bewaar instellingen]

Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar ( aan de achterzijde) of ontkoppel de stroomadapter.

Wacht 30 seconden.
Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar ( aan de achterzijde) of sluit de de stroomadapter aan.
Druk bij de het zien van het eerste deel van het balkje kort op de standby-knop van de tv-ontvanger.

Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt.
Ga naar [ Software verwijderen].

Selecteer [ Software verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

Laat je het weten of het gelukt is?

FOUTCODE 3025:
Foutcode 3025: Er een fout is opgetreden bij het opnemen van een programma
In veel gevallen zullen de volgende stappen de problemen verhelpen:

Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen.
Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact.
De tv-ontvanger start weer op. Dit kan enkele minuten duren.
Controleer of de foutcode is verholpen.

Dankjewel, ik ga er mee aan de slag!
Reputatie 7
Badge +18
Dankjewel, ik ga er mee aan de slag!Graag gedaan, ik hoop dat het daarna is opgelost, laat het ons maar even weten of het gelukt is...
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Janneke, welkom op het forum! Ik zie dat Dennis al een goede suggestie heeft gedaan over hoe dit probleem te verhelpen 🙂 Heeft de reset er inderdaad voor gezorgd dat de foutcode verdwenen is?

Zo niet, dan ben ik benieuwd of je deze foutcode krijgt bij het bekijken van iedere opname, of dat je hem alleen krijgt bij sommige opnames.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Janneke54,

We hebben niks meer van je gehoord. Is het probleem inmiddels verholpen? En is Foutcode 3024 verdwenen? 🙂
jaaa, gelukt!
Ik ben niet zo handig met dit soort zaken, maar ik kan mijn opnames weer bekijken.
Hartelijk dank voor jullie reacties!
Reputatie 7
Badge +18
jaaa, gelukt!
Ik ben niet zo handig met dit soort zaken, maar ik kan mijn opnames weer bekijken.
Hartelijk dank voor jullie reacties!
Graag gedaan, veel plezier met het bekijken van je opnames. TOP! 🆒

Reageer