Beantwoord

Foutmelding 3025

• 28 juni 2017
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedenavond!

Sinds vanavond heb ik last van de foutmelding 3025 wanneer ik een programma terug wil kijken via de gids. Ik heb de ontvanger 30 seconden van het stroom gehaald, wat niet heeft geholpen. Ook een reset zoals dat in andere topics hierover is beschreven mocht helaas niet baten. Mocht het belangrijk zijn, ik heb een Arris ontvanger.

Groet,
Denny
icon

Beste antwoord door Erik_ 30 juni 2017, 14:03

Bij doormeten zag ik niets raars in de verbinding. De volgende stap is dan ook het resetten van de Experia Box. Denny meldt echter dat hij eerst de Herstelknop heeft geprobeerd en dat daarmee het probleem is verholpen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom terug, Denny! Jammer dat het met een probleem is 🙂 Heb je de foutcode ook bij het terugkijken van opnames? Ik heb niet direct een oplossing hiervoor, maar ik kijk het graag verder na. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens (ik heb hier nog wat staan, maar omdat het zo lang geleden is...), dan duik ik het systeem in.
Reputatie 7
Badge +27
Bij doormeten zag ik niets raars in de verbinding. De volgende stap is dan ook het resetten van de Experia Box. Denny meldt echter dat hij eerst de Herstelknop heeft geprobeerd en dat daarmee het probleem is verholpen!

Reageer