Vraag

Foutmelding 3025

• 20 december 2017
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

We krijgen de foutmelding 3025 als we een programma willen terug kijken en ook de foutmelding -3 als we een programma dat we al aan het kijken zijn willen terugspoelen.
Ik heb hem net al van de stroom gehad en dat gaf geen verandering in he probleem.
Daarna heb ik het kastje gereset en ook dat heeft het probleem niet verholpen.

Wat kan ik nogmeer proberen?

Met vriendelijke groet,
Jasper

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @DasPenthause, welkomm op het Forum! Wat vervelend dat je Foutcode 3025 hebt.

Foutcode 3025: Er een fout is opgetreden bij het opnemen van een programma
In veel gevallen zullen de volgende stappen de problemen verhelpen:

1. Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen.

2. Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact.
3. De tv-ontvanger start weer op. Dit kan enkele minuten duren.
4. Controleer of de foutcode is verholpen.

Mocht dit niet werken, neem dan deze stappen door. Want dan zou die het weer moeten doen.
Dankje voor de snelle reactie @DennisSchreve maar zou u mijn hele bericht willen lezen voor je reageert ;)
Want dit heb ik al geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +18
Dankje voor de snelle reactie @DennisSchreve maar zou u mijn hele bericht willen lezen voor je reageert ;)
Want dit heb ik al geprobeerd.
Dat heb ik gelezen, maar als het bij de 2e keer nog niet lukt, dan moet er namelijk verder gekeken worden. Welke tv ontvanger heb je? Maar foutcode -3?? Die heb ik nog nooit gezien. ?
Reputatie 7
Badge +18
Inmiddels foutcode -3 opgezocht, en dan krijg ik het volgende bericht:

Foutcode -3: Er is een fout opgetreden in de tv-ontvanger
Blijft foutcode -3 aanhouden, neem dan contact op met de Klantenservice op 0800-0402 (gratis). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Dan is de tv ontvanger niet goed. 😞
Ohh oké...
Tnx
Reputatie 7
Badge +19
Hallo DasPenthause. Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice? Als ik je nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag.

Reageer