Beantwoord

Foutmelding 3025

  • 11 maart 2018
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Sinds gisterenavond hebben we een foutmelding 3025 zodra we iets vanaf het begin willen zien of een opname terug willen kijken. Dan krijgen we de foutmelding 3025.
Bij een eerder topic heb ik gelezen dat je dan opnieuw moet resetten, maar dat heeft helaas geen effect gehad.
Heeft er nog iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door joss1965 12 maart 2018, 07:26

Heb je deze https://www.kpn.com/faq/16848 volledige reset geprobeerd?
Welke tv ontvanger heb je?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Helaas heb ik je niet meer terug gezien op het Forum.
Ik ga er vanuit dat jouw probleem met de tv-ontvanger is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan horen we het graag! Fijn weekend 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hoi nieuwkomer Foutmelding 3025 - 2! Welkom op het Forum 🙂 Goed dat je deze vraag hier stelt.

Ik ben benieuwd of je de reset hebt uitgevoerd die Joss in de link heeft geplaatst.
Op die pagina wordt stap-voor-stap uitleg gegeven hoe je de reset van je tv-ontvanger correct uitvoerd.

Laat ons weten wat je bevindingen zijn! 🙂 Ik zie graag je reactie tegemoet.
Reputatie 7
Badge +10
Heb je deze https://www.kpn.com/faq/16848 volledige reset geprobeerd?
Welke tv ontvanger heb je?

Reageer