Beantwoord

Foutmelding 3025

  • 17 maart 2018
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb nu last van de foutmelding 3025
icon

Beste antwoord door joss1965 17 maart 2018, 20:13

Heb je de tv ontvanger opnieuw gestart of een reset gegeven. Zie deze pagina https://www.kpn.com/faq/20732 voor meer informatie.
Welke tv ontvanger heb je? Als je nog een of meer Motorola's hebt, kun je die via deze pagina (knop Check je apparatuur) https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv.htm omwisselen voor een betere Arris of Arcadyan ontvanger.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Heb je de tv ontvanger opnieuw gestart of een reset gegeven. Zie deze pagina https://www.kpn.com/faq/20732 voor meer informatie.
Welke tv ontvanger heb je? Als je nog een of meer Motorola's hebt, kun je die via deze pagina (knop Check je apparatuur) https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv.htm omwisselen voor een betere Arris of Arcadyan ontvanger.
Reputatie 7
Badge +23
Welkom @Aadje 5643! Vervelend dat je last hebt van die foutcode. Jos geeft al wat goede info. Heb je de tv-ontvanger al een keer 30 seconden stroomloos gehad? Ik hoor graag of dat helpt.
Reputatie 7
Badge +23
We hebben niets meer van je gehoord @Aadje 5643 dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Reageer