Vraag

Foutmelding 3025

• 9 mei 2018
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Kan geen opname terugkijken want "er is een fout opgetreden bij het laden van de opname." Foutcode 3025. De tv-ontvanger resetten en de software opnieuw inladen helpt niet. Kan ook nergens info vinden over die foutcode. Wat nu?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Djago2, welkom op ons Forum!
Goed dat je de vraag hier stelt, aangezien je er met een reset ook niet uitkomt. Alle informatie over de foutcode kan je hier vinden, maar dat is niet veel meer dan het uitschakelen van de tv-ontvanger en het resetten wat je inmiddels al gedaan hebt. Heb je dit probleem op 1 tv-ontvanger thuis, of op beide? En op welke manier heb je de tv-ontvangers aangesloten, met een kabel direct op de Experia Box of via een draadloze adapter? Heb je verder ook last van storingen tijdens het live televisie kijken? Je zou ook nog even de Experia Box kunnen herstarten voor de zekerheid, en hierna de ontvanger opnieuw opstarten. Ik ben benieuwd en hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +20
@Djago2, is het probleem inmiddels opgelost voor je, door middel van de tips of zomaar? Ik hoor graag van je of ik je nog verder kan helpen hierin.

Reageer