Vraag

foutmelding 3025

  • 12 mei 2018
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Sinds gisteravond laat kan ik niet meer terugkijken dan wel vanaf het begin. Op het scherm is dan de foutmelding code 3025 te lezen. Ook het herstarten van de tv ontvanger geeft geen uitkomst? Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben.?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Johan. Dit zijn van die meldingen die af en toe weer de kop op steken. Ons netwerk is complex. Er gaan dingen mis. Een router die even van slag is. Een opslagmedium dat de geest heeft gegeven. Uiteraard vervangen we en repareren we maar daar zijn dit soort meldingen wel de uitwassen van. Soms is er ook méér aan de hand en dan worden de KPN ingangen overspoeld met meldingen. Hier lijkt vooralsnog geen sprake van en ik ga er van uit dat dit is op te lossen Je kunt een reset proberen zoals hieronder is uitgelegd:
https://www.kpn.com/faq/20732?icid=foutcodetv-3025
Ik ben benieuwd of dat gaat helpen.

Reageer