Beantwoord

Foutmelding 3025


Hoi KPN
Is er een storing met het terugkijken van uitzendingen?
Ik krijg de code 3025
Groet Marlous
icon

Beste antwoord door Alex_P 9 juli 2018, 16:11

Werkt televisie kijken verder wel goed? Zou je deze stappen willen uitvoeren?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hi Marloes, welkom op het forum. Heb je dit probleem op meerdere ontvangers? Kan je aangeven of de ontvanger rechtstreeks is aangesloten op de modem met een kabel? Of is dit gedaan met de witte adapters in het stopcontact? Zou je je profiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik met je meekijken.
Hoi!
Alleen de ontvanger die beneden staat heeft het. De ontvanger is rechtstreeks aangesloten op de modem.
Groetjes Marlous
Reputatie 7
Badge +14
Werkt televisie kijken verder wel goed? Zou je deze stappen willen uitvoeren?
Hoi Alex,

Ik heb de modem gereset en het werkt allemaal weer!!
Groetjes Marlous
Reputatie 7
Badge +14
Top! Fijn om te horen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.
Doe ik, thanx!

Reageer