Beantwoord

Foutmelding 3025 bij opname kijken

  • 13 mei 2019
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Kan geen opname terugkijken want "er is een fout opgetreden bij het laden van de opname." Foutcode 3025. De tv-ontvanger resetten en de software opnieuw inladen helpt niet. Kan ook nergens info vinden over die foutcode. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 14 mei 2019, 15:14

Beste @Fthy

Wat vervelend dat je problemen ervaart dat je geen opnames kunt kijken.

Wat betekent foutcode 2035 of 3025?

Er is een fout opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand of bij het opnemen van een programma. De oorzaak is een probleem in ons netwerk. Bijvoorbeeld bij de synchronisatie met je tv-ontvanger.


Oplossen foutcode 2035 of 3025

Stap 1: Controleer of er een storing of gepland onderhoud is op jouw adres

Problemen met je tv-ontvanger?

Is er een storing of gepland onderhoud is op jouw adres. Mobiele storingen of onderhoud vind je hier ook.

Is er geen storing, ga dan verder met stap 2.

Stap 2: Start je tv-ontvanger opnieuw op
  1. Zet je tv-ontvanger met de i-tv uit knop in de stand by modus.
  2. Haal de stekker van je tv-ontvanger uit het stopcontact. Wacht 10 seconden.
  3. Stop de stekker van je tv-ontvanger weer in het stopcontact.
  4. Bekijk nu of je weer gewoon tv kan kijken.
Is de storing niet verholpen, ga dan verder met stap 3.


Stap 3: Reset je tv-ontvanger en laad de software opnieuw in
  1. Zet je tv-ontvanger aan.
  2. Druk op de 'Menu' knop van je afstandbediening om het menu op je televisie te tonen.
  3. Ga naar 'Instellingen' en druk op 'OK'.
  4. Je ziet dan een overzicht met instellingen. Waaronder 'Beeldscherm', 'Pincode' etc.
  5. Druk nu 2 keer achter elkaar op de gele knop van de afstandsbediening. Er verschijnt dan een nieuw scherm.
  6. Navigeer met de 'pijltjes' toetsen in dit scherm naar 'software verwijderen'. Druk weer op 'OK'.
  7. Ga dan met de 'pijltjes' toetsen naar het linker gedeelte van het menu en selecteer 'bewaar instellingen'. Klik weer op 'OK'.
  8. Kies nu voor 'Ja'.
  9. Je tv-ontvanger zal nu opnieuw geïnstalleerd worden. Dit kan 20 minuten duren.
  10. Controleer of het probleem met foutcode 2035 of 3025 is opgelost.
Is de storing niet verholpen, ga dan verder met stap 4.

Stap 4: Controleer of het een seriematig opnemen probleem is?
Komt de foutcode vaak voor bij het seriematig opnemen? Neem de afleveringen dan los van elkaar op, in plaats van de hele serie in één keer.
Is de storing niet verholpen, ga dan verder met de volgende stap.

Mocht dit nou niet werken, laat het dan ons weten, dan moeten we verder kijken.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen die verder kijken wat er aan de hand is. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @Fthy, welkom op het forum. Is het inmiddels al gelukt n.a.v. bovenstaande reacties? Stap 3 uit Dennis z'n copy/paste is doorgaans de oplossing voor deze foutcode.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Fthy

Wat vervelend dat je problemen ervaart dat je geen opnames kunt kijken.

Wat betekent foutcode 2035 of 3025?

Er is een fout opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand of bij het opnemen van een programma. De oorzaak is een probleem in ons netwerk. Bijvoorbeeld bij de synchronisatie met je tv-ontvanger.


Oplossen foutcode 2035 of 3025

Stap 1: Controleer of er een storing of gepland onderhoud is op jouw adres

Problemen met je tv-ontvanger?

Is er een storing of gepland onderhoud is op jouw adres. Mobiele storingen of onderhoud vind je hier ook.

Is er geen storing, ga dan verder met stap 2.

Stap 2: Start je tv-ontvanger opnieuw op
  1. Zet je tv-ontvanger met de i-tv uit knop in de stand by modus.
  2. Haal de stekker van je tv-ontvanger uit het stopcontact. Wacht 10 seconden.
  3. Stop de stekker van je tv-ontvanger weer in het stopcontact.
  4. Bekijk nu of je weer gewoon tv kan kijken.
Is de storing niet verholpen, ga dan verder met stap 3.


Stap 3: Reset je tv-ontvanger en laad de software opnieuw in
  1. Zet je tv-ontvanger aan.
  2. Druk op de 'Menu' knop van je afstandbediening om het menu op je televisie te tonen.
  3. Ga naar 'Instellingen' en druk op 'OK'.
  4. Je ziet dan een overzicht met instellingen. Waaronder 'Beeldscherm', 'Pincode' etc.
  5. Druk nu 2 keer achter elkaar op de gele knop van de afstandsbediening. Er verschijnt dan een nieuw scherm.
  6. Navigeer met de 'pijltjes' toetsen in dit scherm naar 'software verwijderen'. Druk weer op 'OK'.
  7. Ga dan met de 'pijltjes' toetsen naar het linker gedeelte van het menu en selecteer 'bewaar instellingen'. Klik weer op 'OK'.
  8. Kies nu voor 'Ja'.
  9. Je tv-ontvanger zal nu opnieuw geïnstalleerd worden. Dit kan 20 minuten duren.
  10. Controleer of het probleem met foutcode 2035 of 3025 is opgelost.
Is de storing niet verholpen, ga dan verder met stap 4.

Stap 4: Controleer of het een seriematig opnemen probleem is?
Komt de foutcode vaak voor bij het seriematig opnemen? Neem de afleveringen dan los van elkaar op, in plaats van de hele serie in één keer.
Is de storing niet verholpen, ga dan verder met de volgende stap.

Mocht dit nou niet werken, laat het dan ons weten, dan moeten we verder kijken.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen die verder kijken wat er aan de hand is. 🙂
Reputatie 7
Badge +11
@Fthy

Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/fout-3025-kan-geen-opnames-terug-kijken-431868

Reageer