Vraag

Foutmelding 3025 bij terug kijken opname: opname mislukt

• 7 juli 2017
  • 8 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Ik probeer dagelijks 'semi live' Tour du Jour terug te kijken van RTL 7, dus als het nog bezig is met de opname maar ik krijg dan de foutmelding 3025 regelmatig. De opname is mislukt. Ook gebeurd het vaak dat een ingeplande opname, dus een opname in de toekomst al bij opgenomen items staat. Wat dus niet kan ook dan foutmelding 3025. Bug? Meer mensen last van dit issue sinds de laatste software update van de HMB 2260?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Het lastige aan foutcode 3025 is dat de oorzaak lastig is te achterhalen. Wordt de opname uiteindelijk wel gemaakt, dus kun je het programma wel terugkijken nadat het is afgelopen? Dat een toekomstige opname al bij de opnames staat lijkt me inderdaad een bug. Die geef ik alvast door. Als je meer informatie hebt over de eerste bug hoor ik het graag. En als anderen hier last van hebben, meldt het vooral!
Reputatie 2
Badge +3
Het is ook wel eens na de opname gebeurd dat ik deze foutcode krijg. Maar het zou niet uit mogen maken of ik hem eerst helemaal laat opnemen of gedurende de opname al begin met kijken. Dat ging altijd goed.
Reputatie 7
Badge +28
De laatste week ontvangen we meer vergelijkbare meldingen. Ik heb er helaas geen directe oplossing voor, dit is een probleem in het netwerk. Daarom vind ik het opmerkelijk dat dit sinds de laatste softwareupdate ontstaan lijkt te zijn. Ik zorg dat dit signaal bij de ontwikkelaars terecht komt, bedankt voor je melding! Als anderen dit probleem ervaren hoor ik het graag, indien mogelijk met vermelding van het bekeken programma.
Reputatie 7
Dat een toekomstige opname al bij de opnames staat lijkt me inderdaad een bug.Dat komt bij mij ook wel eens voor. Soms wordt in dat geval de opname niet gemaakt, blijkbaar omdat die al bij "opgenomen" staat.
Hier hetzelfde probleem bij het opnemen van Tour du Jour. Elke dag om 20.00 uur op RTL7.
Problemen:
- opname is niet te bekijken
- uitzendingen van een paar dagen later staan al bij opgenomen opnamen. Deze zijn natuurlijk ook niet te bekijken
Reputatie 7
Badge +18
Dan denk ik dat KPN hier eens serieus na moet gaan kijken. Er gaat hier nog een topic over. Alleen weet ik niet meer hoe deze heet, want die had ook problemen met Tour du Jour van RTL7. RTL Nederland geeft KPN codes, en die codes werken weer samen met de opname server, dus het ligt niet alleen bij KPN, maar ook bij de omroep.
Reputatie 7
Badge +19
'Heb het ook wel eens gehad dat een opname in de toekomst al bij de opgenomen programma's stond, maar na een reset van de ontvanger stond het weer goed.
Reputatie 2
Ik had laatst op 1 van de 2 ontvangers problemen met BeginGemist. Kreeg toen soms code 3025, soms (ik geloof) 3005. Na een reset van de ontvanger was het probleem weg.
Ja, ik heb af en toe ook een ingeplande opname in de lijst van opgenomen programma's staan.

Reageer