Vraag

Foutmelding 3025 op settopbox

  • 6 januari 2018
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

"Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname (3025)" verschijnt elke keer als ik programma's vanaf het begin wil afspelen. Bij terugspoelen komt error (-3) "pauzeren niet gelukt"
Opnieuw opstarten van de settopbox helpt niet.
Vreemd genoeg is het probleem alléén op onze 2e stb. De 1e stb in de huiskamer werkt normaal.

3 reacties

Ook opnames speelt hij niet (meer) af. Zelfde code 3025.
Voor versies: zie tags bij 1e bericht
Reputatie 6
Badge +13
Hallo LamberrR, welkom op het KPN Forum! Als je fout 3025 krijgt is dat lastig TV kijken inderdaad, dat het op een van beide ontvangers speelt is wel typisch. Wat je kunt doen is de bewuste TV ontvanger terugzetten naar de fabrieksinstellingen en de Experia Box opnieuw opstarten.

Ik hoor graag van je of je de uitzendingen daarmee vanaf het begin kunt kijken!
Reputatie 6
Badge +13
Hallo LamberrR, welkom op het KPN Forum! Als je fout 3025 krijgt is dat lastig TV kijken inderdaad, dat het op een van beide ontvangers speelt is wel typisch. Wat je kunt doen is de bewuste TV ontvanger terugzetten naar de fabrieksinstellingen en de Experia Box opnieuw opstarten.

Ik hoor graag van je of je de uitzendingen daarmee vanaf het begin kunt kijken!


Goedemorgen @LamberrR, ik ben benieuwd of je na de bovenstaande stappen je opnames weer kunt bekijken. Ik hoor het graag van je.

Reageer