Beantwoord

Foutmelding 3025 opgelost maar kan alleen vanaf begin kijken.

Ik zat een film te kijken en die stopte ineens een daarna kreeg ik foutmelding 3025. Dit is opgelost door te resetten. Als ik nu de film start begint deze bij het begin. De film duurt 3,5 uur, ik mag niet vooruit spoelen en ik had al ruim 2 uur zitten kijken. Hebben jullie daar een oplossing voor? Ik heb geen zin om het begin nog een keer te zien.
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 mei 2018, 14:13

Oh nee! Wat zonde 😞 Wanneer je gaat terugkijken klopt het dat je niet mag doorspoelen! De reclame tijdens het programma kan op veel zenders echter niet doorgespoeld worden. Dit is een restrictie die ons vanuit die zenders zo is opgelegd. Welke film was je aan het kijken?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Oh nee! Wat zonde 😞 Wanneer je gaat terugkijken klopt het dat je niet mag doorspoelen! De reclame tijdens het programma kan op veel zenders echter niet doorgespoeld worden. Dit is een restrictie die ons vanuit die zenders zo is opgelegd. Welke film was je aan het kijken?
Interstellar. Ik heb het opgelost door de film aan te zetten en daarna boodschappen te gaan doen. Toen ik thuiskwam was ik bijna weer op het juiste punt.
Reputatie 7
Badge +18
Haha! Mooie oplossing Bianca 😛 De film is een aanrader? Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, laat het ons gerust weten 🙂

Reageer