Vraag

Foutmelding 3025, probleem niet opgelost via chat

• 18 juni 2018
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Na alle mogelijke oplossingen (resetten, software opnieuw installeren etc. etc. ) die niet werken krijg ik na meerdere chats met verschillende medewerkers onderstaande reactie.

Medewerker KPN (10:28:20 PM):Ik heb het even nagevraagd bij hem en we komen uit op het indienen van het probleem bij de back office. Verdere ondersteuning bieden we helaas op dit moment niet hiervoor
Jij (10:29:03 PM):Okay
Jij (10:29:16 PM):Wat houdt dit voor mij in?
Medewerker KPN (10:30:35 PM):Dat dit probleem nog niet op dit moment op te lossen is helaas. Het wordt dan ingediend bij de back office en onderzocht. Vervolgens worden al deze meldingen bij elkaar gegooid om hier een oplossing voor te bieden.

Ik lees op internet van jaren terug tot afgelopen week over deze foutmelding en hier is geen oplossing voor?!
Echt dramatisch en intussen al meerdere weken geen opnames kunnen terug kijken en live kunnen pauzeren (foutmelding -3).

Benerg benieuwd naar de reactie van KPN.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@stammieboy, het is eerder zo dat bij foutcode 3025 in 9 van de 10 gevallen de genoemde resets etc. helpen. Welke tv ontvanger heb je trouwens?
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Ed Becker. Welkom op het forum!

Wat vervelend dat de tv-ontvanger vast loopt tijden het bekijken van een opnamen of film. Gebeurd dit ook tijdens het terugspoelen van een live tv programma? Daarnaast zou ik graag willen weten of de andere diensten (internet) wel goed werken.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb helaas nog geen reactie van jou mogen ontvangen, is het probleem inmiddels al verholpen?

Reageer