Beantwoord

Foutmelding 36 op tv-ontvanger

  • 4 March 2021
  • 6 reacties
  • 574 keer bekeken

Ik heb via de esperiabox, de bijgeleverde kabel naar boven getrokken naar het 2de digitaal kastje van jullie voor een tv op de slaapkamer. De digitale ontvanger geeft meteen bij het aanzetten foutcode f36 en het kastje werkt helemaal niet. Kan m ook niet uitzetten met de knop bovenop of afstandsbediening. Heb alles gecontroleerd en is goed aangesloten. Ook heb ik alles gereset en de stekkers eruit gehad en opnieuw opgestart. Ook dan heeft het kastje de foutmelding f36.

Wat kan ik hiermee en kunnen jullie me hiermee verder helpen?

 

Met vriendelijke groet 

Patrick Hermkes 

icon

Beste antwoord door Henk2304 4 March 2021, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Mijn tv ontvanger geeft foutcode f36 aan. Betreft een 2de kastje van jullie die destijds meegeleverd is maar nog nooit gebruikt is. Alles is goed aangesloten maar blijft die foutmelding geven . Is bekabeld aangebracht via esperiabox

 

Kunnen jullie dit probleem voor me oplossen? 

 

Met vriendelijke groet, 

Patrick  Hermkes 

 

Admin: dubbele topic samengevoegd

Ik begrijp dat je 2 ontvangers hebt en dat eentje wel goed werkt. Zou je eens willen proberen of de tweede ontvanger wel goed werkt op de plek van de eerste. Je kunt ook proberen of de goed werkende ontvanger boven wel werkt. Ook kun je proberen een laptop (met een LAN-aansluiting) boven aan te sluiten en (met Wi-Fi uit) kijken of die dan wel goed werkt. Allemaal acties om uit te sluiten dat het aan de LAN-kabel-naar-boven ligt.

Heb het andere kastje wat ik beneden in de woonkamer heb staan aangesloten en die doet het wel, dus de kabel is goed en iets mis met het kastje. 

Hoe kan dit probleem opgelost gaan worden??

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Patrick H, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Deze mensen kunnen je vast wel aan een nieuwe ontvanger helpen. Hopelijk wordt uw probleem snel opgelost!

Je kunt 0800-0402 bellen en het uitleggen. Of w88 totdat een moderator hier aan toekomt. Vul dan alvast je profiel verder in en bij persoonlijke opmerkingen het s/n van de ontvanger die niet goed werkt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Patrick H, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad en dat onze logistieke afdeling aan is gestuurd, gaat helemaal goed komen dus! :blush: