Foutmelding

  • 10 April 2019
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Beste forum gebruikers al zeker 1 jaar kampen wijj steeds met een foutmeldin zenders reageren traag beeld staat ineens stil.
Met regelmaat contact opgenomen met de kpn er zelfs een monteur geweest nieuw kastje gekregen probleem blijft.
Alle stappen door nomen probleem blijft.
Overweg toch om over te stappen.
Kan iemand ons helpen met dit al lang bestaande probleem?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @revalidatie. Welkom op het forum. Goed dat je deze vraag hier stelt, ik zal het voor je uitzoeken. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je dit graag opgelost wilt hebben. Heeft het wel goed gewerkt? De tv-ontvanger is aangesloten op de Experiabox, het modem van KPN. Is deze aansluiting met een netwerkkabel of met een draadloze verbinding set? Heb je meerdere tv-ontvangers in huis? Zo ja, ervaar je deze problemen op beide ontvangers? Verder zou ik graag willen weten of je ook problemen ervaart met een bekabelde internet verbinding in huis. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Beste in mijn profile staan de gegevens aansluiting is met een netwerkkabel.Heb 1 tv ontvanger
Groet
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Welke foutcode krijg je te zien? Je geeft aan dat je al meerdere stappen hebt ondernomen om het probleem te verhelpen. Heb je de tv-ontvanger al gereset? Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan zou ik je willen vragen om dit alsnog te doen. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Mocht dit het probleem niet verhelpen, dan zal ik opnieuw een monteur afspraak moeten inplannen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Beste dit doen wij met regelmaat en dan doet hij het weer 1 dag goed en dan begint het weer.
Reputatie 7
Badge +21
Als een reset het probleem steeds tijdelijk verhelpt, dan kan ik het beste een monteur bij je langs sturen om te bekijken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Ik heb je zojuist een
privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Mocht dit niet het geval zijn, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer