Beantwoord

foutmelding bij itv online

  • 16 November 2019
  • 7 reacties
  • 513 keer bekeken

Beste  M,

 

Sinds een aantal dagen  in Zwisterland en ik probeer TV te kijken op mijn HP laptop en ben verbonden met een Wifi Netwerk.

 

Voor alle zenders krijg ik de volgende foutmelding.

“Kan geen programma-informatie laden (500-REF-401)”, Diverse browser geprobeerd en ook mijn McAfee uitgeschakelijk echter de programma's worden niet geladen.

 

Wat is de oorzaak?

 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 19 November 2019, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @PeterSo. De iTV app werkt in alle EU-lidstaten, echter is Zwitserland geen EU-lidstaat. Dat is dan ook de oorzaak van deze foutmelding..

“Het kan dus voorkomen dat je in bepaalde landen, bijvoorbeeld Zwitserland, wel vanuit je bundel kan bellen en internetten maar geen TV kan kijken.”

Mochten er nog meer vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Goedeavond,

 

Deze melding krijg ik nu ook, ik vermoed dat jullie binnen korte tijd meer van deze meldingen gaan krijgen.

Ik heb echter locatie Meppel op dit moment en krijg deze melding al… terwijl het normaal wel werkt?!

Het werkt K.L.O.T.E. in Firefox.

Bij iedere zenderwisseling moet je weer cookies wissen. Anders krijg je een Sorry… melding. :scream:

En dan nog willen streams niet starten. Waardeloos sinds een paar dagen.
… moet je én cookies wissen én site sluiten en weer openen. Pas dan kun je naar een andere zender (in Firefox dus).

Reputatie 7
Badge +25

Goedeavond,

 

Deze melding krijg ik nu ook, ik vermoed dat jullie binnen korte tijd meer van deze meldingen gaan krijgen.

Ik heb echter locatie Meppel op dit moment en krijg deze melding al… terwijl het normaal wel werkt?!

Hi @Daisy01. Zit je dan toevallig op een VPN of iets dergelijks? Welke browser gebruik je? Zou je een andere kunnen testen?

Ik zit in Griekenland. iTV app werkte 2 weken lang goed. Sinds gisteravond niet meer.

App gewist. Opnieuw ingelogd maar blijf de foutmelding 500REF99 krijgen.

Browsergeschiedenis ook gewist, niets helpt. Wat nu?

@Barbaraj 

Misschien is dit de oplossing van je probleem:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/foutcode-500-ref-itv-app-kpn-466575#post866158

Hoi, ik heb inmiddels via een chat met kpn te horen gekregen dat er een storing is bij kpn. Te ggen de avond zou het opgelost zijn. In ieder geval bedankt voor je antwoord