Beantwoord

Foutmelding bij XS4ALL WebTV

  • 25 April 2019
  • 5 reacties
  • 1198 keer bekeken

Ik heb hier ook al een tijdje last van:

Fout bij het starten van de video (403-10146)
(via URL: https://televisie.xs4all.nl/)

Gebruikt OS: macOS Mojave (10.14.4), browser: Firefox 66.0.3

Via iPhone werkt het wel (iOS 12.0.2)

Knap waardeloos hoor!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door macuser 3 May 2019, 23:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dat is inderdaad knap hinderlijk. Ik begrijp hier uit dat je diensten afneemt bij XS4all? Als ik het centrale topic bekijk lijkt het telkens een storing van voorbijgaande aard. Helaas kan ik alleen melding voor KPN klanten doen. Dus als jij hier nog steeds hinder van ondervind wil ik je aanraden om dat bij de telefonische ingang van XS4all te melden!
https://www.xs4all.nl/contact/
Het blijkt met Firefox te maken te hebben; onder Chrome werkt het wel gewoon. Ik las al ergens dat het mogelijk iets met cookies is, maar ik heb zo'n beetje alle instellingen geprobeerd en het blijft gewoon niet werken met Firefox
Gelukkig heb je dus een alternatief! Je kunt nog eens proberen om in firefox in safe modus op te starten. Dan omzeilt 'ie alle plugins.
Dit advies is op persoonlijke titel. Als medewerker van KPN kan ik je hier niet verder bij helpen! Succes!
Oke, ik ben er achter! In safe mode deed Firefox het inderdaad wel. Daarna heb ik 1 voor 1 alle Add-ons uitgezet en kwam ik erachter dat het de plugin "Ghostery" was die roet in het eten gooide.
Nice! Fijn dat het lek op deze manier boven kwam! Dank voor je update! 🙂