Beantwoord

foutmelding F39

  • 25 April 2021
  • 13 reacties
  • 99 keer bekeken

Hallo vandaag geprobeerd een 2de iTV ontvanger proberen te installeren. Deze hadden we nog liggen als 2de ontvanger bij het abonnement.

helaas foutmelding f39 als ik hem aansluit op de plaats waar de actuele werkende iTV ontvanger is aangesloten krijg ik dezelfde foutmelding.

 

graag een oplossing hiervoor.

vr.Grt.

Hendrik

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 May 2021, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @HwierSa,

Welke tv ontvanger is het? Mocht dit een Motorola zijn, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

Laat je nog even iets weten of het gelukt is of niet. 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, @HwierSa! Als hij ook dezelfde foutmelding geeft op de plek waar de andere wel werkt, dan lijkt het echt in de ontvanger te zitten. Dennis geeft een goede tip om hem om te wisselen voor een nieuw exemplaar als het een Motorola is. Echter werkt dat alleen als de andere ontvanger wel een keer aangemeld is geweest. Als dat niet het geval is, of degene die de foutmelding geeft is een ander type, dan heb je onze hulp nodig. 

Ik zie dat je jouw gegevens al hebt ingevuld. Daarmee zie ik op dit moment één tv ontvanger aangemeld staan. Het lijkt me dan ook dat deze ontvanger met de foutmelding nooit eerder aangemeld is. Zou je het serienummer van de storende ontvanger in je forumprofiel willen vermelden? Dit kan in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Laat even weten als je dit gedaan hebt, dan pak ik dit met je op.

 

Als je deze code hebt is je ontvanger al máánden niet aan geweest en misschien wel nooit gebruikt.

Deze zoekt dan aanmelding op het oude netwerk, maar inmiddels zal je op je itv-abonnementsnummer al op het nieuwe netwerk (menu) zitten. Die ontvanger, met F39, gaat dan never werken nu. Omruil is de enige optie.

Bedankt voor de reacties. Idd is één van de tv kastjes nog niet eerder gebruikt. Op dit moment ben ik niet in de gelegenheid het  serienr etc te noteren. Dit zal komend werk wel mogelijk zijn. 
grt. Hendrik 

Reputatie 7
Badge +22

Als je deze code hebt is je ontvanger al máánden niet aan geweest en misschien wel nooit gebruikt.

Deze zoekt dan aanmelding op het oude netwerk, maar inmiddels zal je op je itv-abonnementsnummer al op het nieuwe netwerk (menu) zitten. Die ontvanger, met F39, gaat dan never werken nu. Omruil is de enige optie.

Dat klopt, maar die Tool zal daar niet op werken. Die werkt alleen voor de Motorola’s, en de klantenservice is vandaag dicht. (Zon- en feestdagen) Dan ben ik bang dat je morgen pas weer kunt bellen met de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor de reacties. Idd is één van de tv kastjes nog niet eerder gebruikt. Op dit moment ben ik niet in de gelegenheid het  serienr etc te noteren. Dit zal komend werk wel mogelijk zijn. 
grt. Hendrik 

Prima, wacht ik dat even af, @HwierSa!

Beste Erik, het serienummer van Arcadyan HMB2260 ga ik nu aangeven. 
 

Hoor graag wat de vervolgstappen zijn om dit probleem op te lossen

 

grt

Hendrik

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @HwierSa! Deze ontvanger moet omgewisseld worden voor een nieuw exemplaar. Omdat deze dus nog niet geregistreerd staat hier kan ik hem niet op de normale manier wisselen. Ik heb hiervoor dan ook de back office aangestuurd. Dit wordt door hen binnen enkele dagen verwerkt. Ik kom er hier bij je op terug zodra ik bevestiging van verzending heb. Je krijgt zelf ook bevestiging per sms en e-mail.

Okay, hoor graag spoedig. 
Grt. Hendrik 

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, @HwierSa, hier ben ik al weer. De collega's hebben zojuist een nieuwe ontvanger voor je opgestuurd. Deze wordt donderdag 6 mei in de middag bezorgd op het servicepunt in de Karwei in jouw woonplaats. Je krijgt hier een nog een bevestiging van met meer informatie. Je krijgt er donderdag nog een zodra het pakje bij het servicepunt ligt. Je moet daar dan de oude ontvanger die het niet doet inleveren, dan krijg je de nieuwe mee. Verpak hem alsjeblieft in een doosje, samen met de stroomkabel. Noteer het ordernummer (4551434) op de doos en onderstaande adres. Vergeet ook je ID niet mee te nemen, het servicepunt zal hier om vragen.

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Wel de afstandsbediening houden.

Super, dank je wel.

Beste Erik, de tv ontvanger inmiddels ontvangen en alles werkt super. Bedankt voor de ondersteuning. 
 

grt. Hendrik