Vraag

Foutmelding 'interactieve tv kan pagina niet laden' op tv

  • 10 October 2021
  • 18 reacties
  • 233 keer bekeken

Badge

Het probleem komt nog regelmatig voor. Wanneer komt er hier een oplossing voor?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dit kan meerdere oorzaken hebben.

Je download snelheid kan een probleem zijn.  Wat is jouw echte download snelheid?

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is hij aangesloten op de Experiabox? (ook dit kan een oorzaak zijn bij draadloos b.v.)

Met pagina laden, bedoel je de gids (denk ik). 

 

Ik ga ervan uit dat je met een KPN tv decoder werkt. 

Of werk je met de KPN ITV app? (zie hier in dat geval)

Badge

Hier hetzelfde geval. De app start regelmatig niet op en geeft een foutcode en kan de pagina niet laden, zie mijn vorige berichten. 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Het gaat dus om de KPN app op de tv begrijp ik.

Jammer dat je mijn vragen niet hebt beantwoord.

 

Verwijder de app op de tv.

Installeer de app opnieuw op de tv en vul je gegevens weer in.

Meestal werkt het daarna weer goed.

 

Ik weet niet of dit probleem bij KPN of de TV fabrikant ligt.

Reputatie 7
Badge +17

@edwinstevens ontvang je nog altijd deze foutmelding? Heb je iets gehad aan de tips van @joop2011?

Badge

Wat Joop uit 2011 als tips geeft, doe ik al regelmatig. Maar na een paar dagen kan ik dit weer opnieuw doen. Er zit geen patroon in, in de aantal dagen dat de app wel werkt en daarna weer opnieuw geïnstalleerd moet worden. 

Reputatie 7
Badge +17

@edwinstevens op het moment dat de iTV app deze foutmelding geeft, doen andere apps op de TV het dan nog wel of heeft het apparaat helemaal geen verbinding meer? Heb je daarnaast de mogelijkheid om de TV tijdelijk via een internetkabel met het modem te verbinden? Dan kunnen we daarmee uitsluiten dat het aan de wifi verbinding ligt. 

Badge

@edwinstevens op het moment dat de iTV app deze foutmelding geeft, doen andere apps op de TV het dan nog wel of heeft het apparaat helemaal geen verbinding meer? Heb je daarnaast de mogelijkheid om de TV tijdelijk via een internetkabel met het modem te verbinden? Dan kunnen we daarmee uitsluiten dat het aan de wifi verbinding ligt. 

Zojuist weer de melding op mijn smart tv. De tv heeft via de kabel internet. Andere apps doen het wel. 
 

 

Badge

Misschien dat er toch een patroon in de foutmelding zit, bedenk ik mij nu. Wanneer ik via de app van KPN iets heb terug gekeken, een programma en vandaag toevallig zomaar spontaan naar de Hornbach moet en de tv uit doe en na terugkomst de tv weer aanzet, dan krijg ik deze melding te zien…

Reputatie 7
Badge +17

@edwinstevens dat is wel erg specifiek. Zou je eens kunnen kijken of je het probleem ook hebt als je de app eerst helemaal afsluit voordat je de tv uit doet? Daarnaast had je aangegeven al de app opnieuw geïnstalleerd te hebben. Heb je ook de software van de tv zelf al een keer geüpdatet? Voor zover ik kan zien lijkt het alsof je een Samsung tv hebt. Je kan met deze stappen je Samsung tv updaten

Badge

Wij hebben het probleem ook bij het afsluiten en de tv is up to date. Deze week hebben wij het probleem weer gehad. Waarom is hier nog steeds geen oplossing voor? 

Reputatie 7
Badge +17

@edwinstevens bedoel je dat je het probleem nu net hebt gehad? Hoe is het in de tussentijd en hoe gaat het met de andere apparatuur? Als je wilt kan ik met een ingevuld profiel voor je kijken of er van onze kant iets te zien is. 

Badge

Wanneer ik het bericht plaatste had ik het probleem weer ja. Alles werkt naar behoren alleen de app weer niet. 

Reputatie 7
Badge +17

@edwinstevens ik kan het voor je doorzetten. Wat ik dan wel nodig heb is een aantal voorbeelden. Specifieke momenten waarop het niet gewerkt heeft en wat je hebt gedaan om het dan weer werkend te krijgen. Wel blijft het zo dat deze versie van de app nog een beta versie is. Wat dit betekent is dat deze nog in ontwikkeling is. Daardoor kan het soms zijn dat we dit soort storingen niet kunnen oplossen.  

Als je 3 voorbeelden hebt laat het hier dan even weten. En laat dan ook nog even weten wat het type samsung is dat je hebt. Dan geef ik dit door aan de technische dienst. 

Badge

Het gaat dus om de KPN app op de tv begrijp ik.

Jammer dat je mijn vragen niet hebt beantwoord.

 

Verwijder de app op de tv.

Installeer de app opnieuw op de tv en vul je gegevens weer in.

Meestal werkt het daarna weer goed.

 

Ik weet niet of dit probleem bij KPN of de TV fabrikant ligt.

Ik weet niet waarom het antwoord van Joop2011 is uitgelicht als het antwoord maar dit doe ik iedere keer als de app niet wil opstarten. Om weer tv te kunnen kijken downloaden wij de app weer. Dit is erg frustrerend. 

Badge

@edwinstevens ik kan het voor je doorzetten. Wat ik dan wel nodig heb is een aantal voorbeelden. Specifieke momenten waarop het niet gewerkt heeft en wat je hebt gedaan om het dan weer werkend te krijgen. Wel blijft het zo dat deze versie van de app nog een beta versie is. Wat dit betekent is dat deze nog in ontwikkeling is. Daardoor kan het soms zijn dat we dit soort storingen niet kunnen oplossen.  

Als je 3 voorbeelden hebt laat het hier dan even weten. En laat dan ook nog even weten wat het type samsung is dat je hebt. Dan geef ik dit door aan de technische dienst. 

Type Samsung The Frame QE55LS03RAS
We hebben geen specifieke voorbeelden als het voorbeeld die ik je eerder gaf. Maar het is erg willekeurig. 

Badge

Het gaat dus om de KPN app op de tv begrijp ik.

Jammer dat je mijn vragen niet hebt beantwoord.

 

Verwijder de app op de tv.

Installeer de app opnieuw op de tv en vul je gegevens weer in.

Meestal werkt het daarna weer goed.

 

Ik weet niet of dit probleem bij KPN of de TV fabrikant ligt.

Ik zie inderdaad dat ik niet op je berichten heb gereageerd maar het gaat om een app en niet om de decoder. Daarnaast is de tv direct op de UTP kabel aangesloten. Ik denk zelf dat het om een software bug gaat wanneer er iets veranderd is in de app.

Reputatie 7
Badge +17

@edwinstevens ik heb het gelijk voor je doorgezet. We gaan je per mail en SMS op de hoogte houden. Laat je hier weten wanneer we een oplossing voor je gevonden hebben? :slight_smile:

Badge

Dankjewel Bram! Zal ik zeker doen.