Beantwoord

foutmelding interactieve tv op de ipad

  • 19 June 2019
  • 9 reacties
  • 631 keer bekeken

Sinds een paar dagen krijg ik steeds een foutmelding op mijn ipad als ik interactieve tv op wil starten.
het gaat om de melding: sorry er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw. (Internal-55)
ik heb vol bereik met wifi, ipad is up to date en de app zelf ook. Voor dat dit probleem begon moest ik al steeds opnieuw inloggen terwijl dit anders nooit hoefde.
om de app nu op te kunnen starten moet ik hem elke keer verwijderen en opnieuw installeren. Dan werkt ie weer, maar als ik m heel even afsluit en weer opnieuw wil opstarten moet ik weer van voor af aan beginnen.
Wie weet hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?
icon

Beste antwoord door Pietersmidt 21 June 2019, 22:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi @Pietersmidt . Dat kan niet de bedoeling zijn en lijkt me mateloos irritant.
Kun je hier eens kijken: https://www.interactievetv.nl/instellingen/apparaatbeheer
Dit is via itv website. Het kan zijn dat je moet inloggen. Ik ben benieuwd hoeveel aangemelde apparaten je ziet. Mocht het lijstje helemaal vol staan, zou je er dan een paar willen verwijderen?
Hoi Erwin,
Hier staan 3 apparaten in dus valt mee
Dank voor de snelle reply! Dit haal ik uit onze interne info: Het maximaal aantal streams cq. apparaten welke gelijktijdig naar iTV Online kunnen kijken is beperkt op 3
Is één van die apparaten jouw ipad?
Zou je, om te testen, de lijst eens kunnen opschonen en dan kijken of de app het blijft doen?
De hele lijst wissen? Ja 1 is mijn iPad, de andere 2 zijn Samsung telefoons(waar de app het gewoon op doet trouwens)
Lijst helemaal opgeschoond maar dezelfde foutmelding blijft staan
Ai, dat is jammer. Ik tast nog in het duister, om eerlijk te zijn.
Hieronder een lijstje met zaken die ik wil 'afvinken' zodat we dichter bij de oplossing komen. Zo niet, ga ik een technische melding aanmaken.

- Controleer app versie -> Ik ga er van uit dat jij versie 6.0 hebt van de app? Dat klopt toch?
-Controleer of de klant is ingelogd -> Je bent neem ik aan ingelogd in de app? Hoe log je in? Met Kpn Id of met abonnements nummer? Kun je eventueel eens proberen om alternatief in te loggen. puur om te testen.
-Controleer een ander apparaat -> Dit weten we al, je hebt nog twee telefoons waar het wel op werkt. Deze kunnen we afstrepen.
-Max aantal streams -> weten we ook. Zou niet het probleem mogen veroorzaken
-Controleer of de Apple Iphone/Ipad/Ipod gejailbreakt is. -> heb je aanpassingen gedaan aan je ipad?
-Kun je tevens vertellen welk iOS er momenteel draait? -> Minimaal iOS 10.0 ( dit moet haast wel omdat je aangaf dat je app opnieuw gedownload hebt )

Ik hoop dat je zin hebt om dit samen met mij af te strepen 🙂
Jazeker wil ik helpen, vind het zelf bloed irritant en zie dat meer mensen dit probleem hebben. Goed daar gaan we:

- app versie is 6.3.4
- ben met KPN id ingelogd, ga zo de andere manier eens proberen
- heb geen aanpassingen gedaan
- IOS versie 12.3.1 en geeft aan is up to date
Heb net ingelogd met abbo nummer en pincode en wonder boven wonder .... hij doet het. Paar keer afgesloten en opnieuw opgestart en blijft het doen. Hoef zelfs niet meer opnieuw in te loggen. Lijkt er op of er een fout in de combi KPN id en itv zit
Fijn dat je dit allemaal wilde proberen en dat we 'het lek' boven hebben.. Ik heb er nog geen verklaring voor en zal contact zoeken met onze technische dienst.
Ik ben in ieder geval blij dat het nu bij jou werkt!