Beantwoord

Foutmelding iTV

• 17 december 2018
  • 4 reacties
  • 173 keer bekeken

Diverse menu opties, zoals: terugkijken+on demand + mijn opnames werken niet! Er wordt aangegeven dat de pagina tijdelijk niet bereikbaar is, probeer het later nog eens. Maar dit is nu al minimaal 2 dagen zo!
icon

Beste antwoord door Alex_P 20 december 2018, 17:37

Dit klopt, er is hier een storing mee geweest. Zou je ajb die stappen alsnog willen volgen? Anders gaan we verder kijken. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi Fransien, welkom op het forum. Dit is zeker niet zoals de ontvanger hoort te werken. Werkt tv kijken wel goed? Heb je dit op meerdere ontvangers? Zou je ook deze stappen willen uitvoeren? Ik hoor graag van je.
Reputatie 2
Zelfde probleem hier. Heb nog niet de stappen gevolgd. Maar lijkt dus geen losstaand incident
Reputatie 7
Badge +21
Dit klopt, er is hier een storing mee geweest. Zou je ajb die stappen alsnog willen volgen? Anders gaan we verder kijken. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +21
Langeeri, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer