Beantwoord

Foutmelding itv app

  • 26 June 2019
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Ook hier de foutmelding ... meerdere keren app verwijderd en opnieuw ingelogd maar telkens met op ieuw openen app weer mis😞
kan niet inloggen met avbobementsnummer, geeft blokkering aan

inloggen gelukt maar na een tijdje weer weg en geeft aan dat er geen programma info geladen kan worden

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Joran 28 June 2019, 12:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Anja, vreemd dit! Je wordt geblokkeerd als te vaak de verkeerde pincode wordt ingegeven. Weet je zeker dat die klopt? Controleer de gegevens nog even in MijnKPN: https://mijn.kpn.com/classic/#/tv-internet-bellen/instellingen

Kun je op de website wel gewoon inloggen? Kun je eens kijken hoeveel apparaten er nu bij apparaatbeheer staan?

Reageer