Beantwoord

Foutmelding KPN iTV

  • 30 May 2019
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
I

k wil mijn opnames bekijken maar ik krijg een paar keer per dag foutmeldingen (zie bijlage)
Ik kijk dan via https://www.interactievetv.nl/mijn-opnames
Ik gebruik Chrome Edge en Firefox als browsers en die geven alle 3 dezelfde meldingen.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn ?

icon

Beste antwoord door wjb 30 May 2019, 13:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Is dit vanaf je netwerk thuis?
Zo ja: Welke Experia Box heb je in gebruik?
Zo nee: Waar dan wel?
Is dat een Windows computer?
Is die aangesloten via wifi of met een netwerkkabel?
Reputatie 4
Badge +4
Nee is niet vanaf thuis maar vanuit de camping.
De laptop is nieuw en windows 10 home en mijn verbinding gaat via wifi.
Reputatie 7
Nee is niet vanaf thuis maar vanuit de camping.
De laptop is nieuw en windows 10 home en mijn verbinding gaat via wifi.

Dan ben ik bang dat de snelheid van de wifi verbinding te laag is voor een stabiele verbinding met het iTV platform.
Je bent niet de enige die tegen dit fenomeen aanloopt.
Meet eens via https://kpn-itns.speedtestcustom.com wat de snelheid is. Wat is het resultaat?
Zet de instelling voor de beeldkwaliteit eens op "Laag". Lukt het dan wel om televisie te kijken?
Reputatie 4
Badge +4
Ik zal het proberen met de beeldkwaliteit op laag.
Hierbij mijn snelheid....

Reputatie 7
Ik zal het proberen met de beeldkwaliteit op laag.
Hierbij mijn snelheid....


Met die snelheid zou het eigenlijk wel moeten kunnen werken.
Vraag is of je die snelheid altijd haalt of alleen in "daluren".
Meet die snelheid ook weer eens als je de foutmelding krijgt.
De onderstaande bandbreedtes zijn nodig voor de bijbehorende beeldkwaliteit.
Hoog: 6,65Mbps
Middel: 4,25Mbps
Laag: 1,85Mbps
Reputatie 4
Badge +4
Bedankt voor je antwoorden @wjb ik weet iig nu dat het een snelheidsprobleem zou moeten zijn.
Ik zal het in de gaten houden en een meting doen als zich het weer voordoet.

Reageer