Beantwoord

Foutmelding: te veel aansluitingen

  • 19 december 2018
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

melding te veel aansluitingen

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 19 december 2018, 17:49

@martijnher Heb je recent je abonnement aangepast, met meer ontvangers? Zoja, dan kan staat in de brief wanneer de wijziging in gaat en je dus de ontvanger mag aansluiten. Is de datum al voorbij, geef dit dan aan, dan kan een KPN medewerker voor je uitzoeken wat er mis gaat.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Dat wilde je even vertellen of zit er een cryptische vraag in je zin?
Reputatie 7
Badge +10
@martijnher Heb je recent je abonnement aangepast, met meer ontvangers? Zoja, dan kan staat in de brief wanneer de wijziging in gaat en je dus de ontvanger mag aansluiten. Is de datum al voorbij, geef dit dan aan, dan kan een KPN medewerker voor je uitzoeken wat er mis gaat.
Reputatie 7
Badge +19
@martijnher, Als je hulp nodig hebt, laat je het dan weten met een duidelijkere vraag? Dan kunnen we je beter helpen met het oplossen van een probleem.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer