Beantwoord

Foutmelding zender niet beschikbaar

  • 4 January 2019
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Badge
Hallo, graag zou ik willen weten waarom wij steeds de melding `zender niet beschikbaar krijgen`en wat je doet maakt niet uit het het probleem blijft, met name in de avond, wat kunnen we hier verder aan doen dit we vinden dit uiters vervelend gr. tonnie
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2019, 11:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Tonnie, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat irritant dat je steeds deze melding krijgt, ik snap dat je hier snel vanaf wil! Ik kijk graag met je mee, maar wil je allereerst wijzen op de stappen die je kan ondernemen om het zelf op te lossen. Wil je kijken of een van deze stappen helpt met jouw foutcode? Kijk hierbij goed naar hoe je de tv-ontvanger hebt aangesloten!

Werken deze stappen niet, dan ontvang ik graag wat aanvullende gegevens. Zoals welke Experia Box en welke tv-ontvanger je van ons gebruikt, en wat je postcode + huisnummer en klantnummer is. Dat laatste kan je toevoegen aan jouw Forum profiel, de rest in een reactie op mijn bericht 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Tonnie1962, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat deze foutmelding bij jou inmiddels opgelost is? Zo ja, hartstikke fijn! Indien niet, dan weet je me te vinden!

Reageer