Beantwoord

foutmeldingen bij opnames bbc

  • 22 November 2019
  • 8 reacties
  • 150 keer bekeken

Wij krijgen sinds een tijdje regelmatig foutmeldingen bij programma's die we opgenomen hebben op de bbc. Het gaat in het algemeen over serie opnames. Eerder altijd probleemloos, maar nu is het steeds afwachten of het opgenomen programma ook daadwerkelijk afgespeeld kan worden.

Wat is er aan de hand en wat kan er aan gedaan worden?

 

Mvgr, Monique.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 November 2019, 15:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Monique,

Kijk eens bij geplande opnames. Wellicht dat daar nog een residu van al die pogingen is achter gebleven. Die kan een nieuwe (serie) opname verhinderen. Dus verwijder "daarvan alle geplande opnames die niet meer actief zijn.
Doordat serieopnames tegenwoordig nog maar een "houdbaaheidsdatum" van één seizoen hebben is het sowieso goed alle geplande opnames te verwijderen waarvan het seizoen verlopen is. Let er wel op dat dan alle gemaakte - maar nog niet bekeken - opnames los in de lijst van opgenomen programma's komen te staan en dus niet meer netjes gegroepeerd per serie.

Hallo Noordzee.

Dank voor je reactie!

Die lijst van geplande opnames schonen we regelmatig op. Daar ligt het dus niet aan. Het gaat puur om serieopnames van de bbc. Van de ARD, ZDF en WDR kun je sowieso geen serieopnames plannen en Nederlandse en Vlaamse televisie kijken we niet. Op dit moment zit er waarschijnlijk niets anders op dan ieder programma apart op te nemen.. in de hoop dat dat wél lukt (nog niet geprobeerd!).

Hi Monique, I’m having the same problem. It’s been about a month now, have tried everything, but nothing works.  Hope they fix it soon, as it’s very annoying missing the last or second last episode of a season 😞

Leona

Leona, it really is! I hope they fix it soon! 

It seems like it’s a known problem: https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-2035-3025.htm

I’ve tried the full reset, didn’t lose any recordings, so will see if this works. Fingers crossed. Also, I can watch the programs on the app, even if not on the tv.

This is not a permanent solution.. it's an easy wat out for KPN.. If this will not beterschap solved,  I am really thinking of switching to another provider!

Agreed!

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Monique, Flower! Jammer te horen dat jullie hier last van hebben. Je krijgt deze foutmelding te zien als je afleveringen bekijkt uit serieopnames. Gaat het dan om alle serieopnames, of merk je dat dit bij specifieke programma voorkomt? Als ik het dan goed begrijp kun je de aflevering wel kijken als je hem los opneemt?

 

Wat ik aanraad is om toch even alle al geplande opnames van de BBC, zowel serie als individueel, te verwijderen. Reset dan de tv ontvanger, en plan de serieopnames opnieuw in. Mocht dat niet helpen, vul beiden het forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we kijken of we hier verder iets aan kunnen doen.