Beantwoord

Fox eredivie bij pakket

  • 11 August 2019
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb een pakket bij jullie afgesloten en tijd geleden met fox eredivisie alleen kan ik niet kijken want dan moet ik alsnog betalen kunt u mij verder helpen?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 19 August 2019, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Als je interactieve TV hebt, zit Fox Sports 1 op voorkeuze 14.

Of kijk je via Digitenne?
Reputatie 7
Badge +28
@Ellah-may

En als je wel Digitenne kijkt en een aanvullend abonnement hebt afgesloten:

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Als je kijkt via interactieve TV, dan hoef je het CAS-ID nummer niet in te vullen.
Reputatie 7
Badge +25
Welkom @Ellah-may. Is het inmiddels al gelukt? Ik vermoed dat je het hebt over iTV, en dat je Fox Sports Eredivisie hebt via KPN Compleet. Indien de registratie voor Compleet is gedaan, vind je de zenders vanaf nummer 221.
Reputatie 7
Badge +25
Welkom @Ellah-may. Is het inmiddels al gelukt? Ik vermoed dat je het hebt over iTV, en dat je Fox Sports Eredivisie hebt via KPN Compleet. Indien de registratie voor Compleet is gedaan, vind je de zenders vanaf nummer 221.
We hebben niets meer van je gehoord @Ellah-may dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders weet je ons te vinden!