FOX News mogelijk nieuwe zender bij KPN?! DAT NOOIT!!!

  • 25 May 2019
  • 29 reacties
  • 1883 keer bekeken

Reputatie 7
Als dat gaat gebeuren dan keer ik KPN definitief de rug toe, ER ZIJN GRENZEN!!!

Bron.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Hoi Iedereen,

@wjb

Als dat gaat gebeuren dan keer ik KPN definitief de rug toe, ER ZIJN GRENZEN!!!

Ook niet mijn favoriet.
Voor iedereen wat wils.
Ik zou zeggen tot ziens @wjb

Gelukkig ben je ook nog directeur/eigenaar van een softwarebedrijf
Dan heb je gelukkig weinig tijd om naar het Fox News Channel te kijken, als je dat al zou willen.

Het gaat je verder goed @wjb
Reputatie 5
Kijk dan maar lekker naar de door je zelf gesponserde radicaal linkse NPO! Dat is pas lekker.
Reputatie 7
Kijk dan maar lekker naar de door je zelf gesponserde radicaal linkse NPO! Dat is pas lekker.
Ik ben een (rechtse) liberaal. ☺️
Reputatie 7
Badge +11
Gezellige reacties hier,😮

Dat een zender beschikbaar is,wil niet zeggen dat je er ook naar kijken moet ,zou gewoon snel verder zappen wjb
Reputatie 7
Tot nu had ik nog niet eerder van Fox News gehoord,... Blijkbaar mis ik niks 😂
Reputatie 4
Badge
Helemaal mee eens, @wjb. Hopelijk blijven we verschoond van wat gewoon een propagandakanaal is van de reality-tv-ster, die ze daar in de VS president noemen. Ik ben al 7 jaar trouwe klant, maar hier ligt voor mij ook de grens.

Vriendelijke groet,
Wim
Reputatie 2
Als dat gaat gebeuren dan keer ik KPN definitief de rug toe, ER ZIJN GRENZEN!!!

Bron.

dat is voor mij nu echt onbegrijpelijk,er zijn wel meer zenders waar ik geen favoriet van ben maar
dan kijk je er toch niet naar.
eerst was er een hoop gedoe omdat er zenders verdwijnen en dan nu gedoe omdat er zenders
bijkomen en dat jij naar een andere provider zou gaan daar geloof ik dus helemaal niets van
hoi allemaal en @WimR

Ik ben al 7 jaar trouwe klant, maar hier ligt voor mij ook de grens.

Hoi,
Ik wens u ook het beste in het vervolg van u leven.

U hoeft namelijk niet te kijken, u kan kijken, als u dat al zou willen.
Ik kijk niet naar zenders die ik niet wil zien zoals daar zijn.
als voorbeeld 34-37-39-33-31-25-18-17-24-38 enz,enz,enz
Reputatie 3
Badge +2
Tot nu had ik nog niet eerder van Fox News gehoord,... Blijkbaar mis ik niks 😂
Als je wil weten hoe die “nieuwszender” journalistiek bedrijft, moet eens The daily show kijken. 😛 (fox news is zeer rechts-georiënteerd)

ik vind ‘t ook niks maar je kan de zender gewoon niet kijken natuurlijk...

en het is meer gerucht dan feit op dit moment. Totaaltv is lang niet altijd betrouwbaar.
Reputatie 7
en het is meer gerucht dan feit op dit moment. Totaaltv is lang niet altijd betrouwbaar.
Precies, het is maar een gerucht en TotaalTV is regelmatig minder betrouwbaar gebleken.
Toch maak ik graag van dergelijke publicaties gebruik om een discussie aan te slingeren en dat lukt bij deze ook weer aardig. 🙂

Ik kan mij, ondanks het feit dat ik een rechtse liberaal ben, absoluut niet vinden in de propaganda machine van Trump genaamd FOX News. Het gedachtegoed van Trump is absoluut niet de mijne.
Reputatie 6
Badge +7
Je beseft toch dat je niet MOET kijken naar alles wat er aangeboden word?


Of had je een glas azijn gedronken?
Het gevolg van het tot overeenstemming komen van KPN en Fox/Disney. 😜😉

Als dat gaat gebeuren dan keer ik KPN definitief de rug toe, ER ZIJN GRENZEN!!!

Bron.

Geloof je dat zelf? Is dit alles wat nodig zou zijn? Wellicht de laatste druppel die nog nodig is?
Het zal je wel innerlijke rust geven niet meer druk maken over de dingen die je nog mist.
Reputatie 7
Badge +28
Als dat gaat gebeuren dan keer ik KPN definitief de rug toe, ER ZIJN GRENZEN!!!

Bron.


Zo, dit staat zwart op wit. Jij laat jouw leven wel makkelijk door anderen bepalen.

Tien jaar terug had ik deze zender op de satelliet, ik kon toen niets misdadigs aan deze zender ontdekken. Maar kennelijk is dit radicaal veranderd, gezien jouw reactie.
Reputatie 7
Badge +28
Het enige wat ik mij nog van die zender kan herinneren waren de spectaculaire live-achtervolgingen op de snelweg.
Voor mij hoeft die Mr. T. promo ook niet. Het kruisje (verbergen) staat al klaar! 😉

Ook interessant:
Providers draaien verlies op deal met Fox Sports
en dan ook nog weer dat de nieuwe directeur van Eredivisie C.V. nóg méér pegels wil gaan binnenharken van de tv-rechten.

Fox... of we zo blij met die 'club' moeten zijn....
Reputatie 7
Badge +28
Naar aanleiding van dit bericht ben ik mijn zenderlijsten is langsgelopen.

Tussen de ongeveer 500 Amerikaanse zenders die ik kan ontvangen, stond een reeks verschillende versies van FOX. Letterlijk FOX 1 t/m FOX 32. Ik ben er langs gezapt, maar zag geen rare dingen. Wel veel grappige Amerikaanse advertenties.

Zelf vind ik die buitenlandse zenders juist wel interessant.
@Noordzee je neemt dit toch niet serieus? Dit topic is bijna wat ik Clickbait zou noemen juist bedoelt om reacties als de onze uit te lokken.

Mocht dit kanaal er komen zal deze op de verborgen lijst komen maar KPN verlaten?
Dat kan ik met de beste wil van de wereld niet serieus nemen.
Reputatie 7
Toch mooi zo’n topic,... Kun je lachen, net als zo’n live politie achtervolging op Fox News weet je wel 😂
Reputatie 7
Badge +28
Klopt, dit bericht neem ik inderdaad met een korreltje zout. Maar daarom wel leuk om te reageren.

Bij mij staan die zenders natuurlijk ook niet bij de eerste 100.
Reputatie 7
Badge +28
Toch mooi zo’n topic,... Kun je lachen, net als zo’n live politie achtervolging op Fox News weet je wel 😂

En inderdaad, reacties verzekerd 😜
Reputatie 7
Badge +11
😂

Reputatie 3
Badge
Fox News Channel heeft tegenwoordig niks meer te maken met het Nederlandse FOX. FNC is nog van Rupert Murdoch en is onderdeel van FOX Corp.
Het Nederlandse FOX was onderdeel van 21stcenturyfox dat nu in handen is van Disney.

De speculatie van TotaalTv dat KPN FNC zou gaan doorgeven lijkt mij niet reëel. FNC is zeer Amerikaans georiënteerd. Er zijn overigens naast vele opinie programma’s wel enkele nieuwsprogramma’s op de zender te zien.

De speculatie van TotaalTv dat KPN FNC zou gaan doorgeven lijkt mij niet reëel. FNC is zeer Amerikaans georiënteerd.

Ons huidige aanbod bij KPN niet?

We zien alleen maar zenders van landen die niet voor 1980 achter het ijzeren gordijn lagen.

Voor echte Europeanen is het land waarin we leven groter en het zou volgens mij goed zijn als KPN zich meer op de EU ging richten met echte informatie uit die landen en niet zoals het vertaald wordt weegegeven door Nederlandse zenders alsof het ijzeren gordijn nog bestaat.
Reputatie 7
Badge +16
Psssh, totaalTV is toch die site die zit te speculeren over alles wat er kan gebeuren en het presenteert als nieuws? 🤓 Die trouwens ook altijd heel stiekem hier mee leest (Hai!) 😄

Trouwens, ik denk dat trump niet echt goed valt in de meeste politieke stromingen die wij in Nederland kennen. 😅
Als dat gaat gebeuren dan keer ik KPN definitief de rug toe, ER ZIJN GRENZEN!!!

Bron.


Is dit satire of ben je serieus?
Er is niets mis met Fox News, integendeel, Fox News is een zeer welkome aanvulling.
Eindelijk eens een ander geluid dan al dat politiek correcte gebrabbel wat we nu zien.
Fox News is niet 'zeer rechts-georiënteerd' zoals enkele reacties hierboven werd gezegd,
Fox News is gewoon niet links en dat maakt Fox News natuurlijk niet meteen 'zeer
rechts-georiënteerd'.
Daarnaast heeft Fox News ook kritische items betreffende Trump, niets mis mee toch?
Ik kijk geregeld Fox news (online), zoveel beter dan CNN...