FOX News mogelijk nieuwe zender bij KPN?! DAT NOOIT!!!

  • 25 May 2019
  • 29 reacties
  • 1883 keer bekeken

Reputatie 7
Als dat gaat gebeuren dan keer ik KPN definitief de rug toe, ER ZIJN GRENZEN!!!

Bron.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Is dit satire of ben je serieus?
Ik ben heel serieus.

Er is niets mis met Fox News, integendeel, Fox News is een zeer welkome aanvulling.
Eindelijk eens een ander geluid dan al dat politiek correcte gebrabbel wat we nu zien.

Brrrr, ik kan er echt niet bij dat mensen met droge ogen kunnen beweren dat ze FOX News een goede zender vinden.
FOX News pretendeert een nieuwszender te zijn, maar een nieuwszender die dagelijks de waarheid verdraait heeft mijns inziens geen enkel recht van bestaan.
Voor mij is FOX Sports puur een Trump propagandamachine die er niet voor schuwt om, net als Trump, de bevolking klinkklare onzin te verkopen.
De huidige ontwikkelingen in Amerika en Europa hebben een groot jaren dertig gehalte en dat is een zeer gevaarlijke ontwikkeling. Ik hoop dat ons gezond verstand ons tijdig zal waarschuwen hier tegen in verweer te komen.
Reputatie 7
Badge +25



Ga lekker met elkaar in discussie, maar ik weet dat discussies die met politiek te maken hebben snel kunnen escaleren. Houd daar a.u.b. rekening mee, en laat het niet zover komen. Anders moeten we dit topic op slot gooien, en dat doe ik liever niet. (misschien overdrijf ik, maar ik wil het alvast gezegd hebben)
De jaren 30 heerlijk geen techno terreur. Geen tv enkel het polygoon journaal in de bios al helemaal geen internet. Uiteraard is niet allles rozegeur en maneschijn geweest maar in veel op zichten wel eenvoudiger en duidelijker.

De grootste smet was de opkomst van diverse nationalistische bewegingen.

Of het gezond verstand het wint tja dat hangt er maar vanaf, in welk verband momenteel lijkt dit hier en daar ver te zoeken.

Nog een gevleugelde maar oh zo'n goede uispraak

Waarheid wat is Waarheid?
Reputatie 2
ik kijk uit naar de komst van Fox News, een aantal jaar geleden was deze zender te zien in Nederland en vind de kwaliteit veel beter dan bijv CNN. Dus KPN laat maar komen morgen!