Beantwoord

Fox on Demand verdwenen?

  • 3 January 2019
  • 4 reacties
  • 1471 keer bekeken

Vorig jaar (klinkt langer geleden dan het is) kon ik nog seizoen 9 van The Walking Dead kijken via Fox on Demand.
Gisteravond wilde ik verder kijken en toen stonden er geen afleveringen meer bij de keuze van seizoen 9.
Vanavond probeerde ik het nogmaals maar tot mijn verbazing was heel de Fox on Demand optie verdwenen?!
Is dit een "Millenium Bug"-achtig probleem waarbij er iets mis is gegaan vanwege de jaarwisseling, of heeft dit een andere reden? Ik zou het erg jammer vinden als deze optie (zonder aankondiging) is weggehaald.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 January 2019, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Zelfde probleem hier, kon op de 31e nog kijken en vandaag opeens niet meer
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Undutchable en Wilco, welkom! Ik zie het inderdaad ook niet meer terug. Je kunt in dit topic over het Pluspakket helemaal onderin het startbericht zien tot wanneer bepaalde series te vinden zijn. The Walking Dead is dus inderdaad weg 😞.
Dat is erg balen! Dan maar op zoek naar andere proveder....
Dat is erg balen! Dan maar op zoek naar andere proveder....
Die zal 't ook niet meer hebben. Licenties worden per land verstrekt door contenteigenaren. On Demand licenties zijn helaas niet eindeloos.