Beantwoord

Fox Sport Eredivisie gratis

  • 20 July 2019
  • 12 reacties
  • 342 keer bekeken

Ik ben sinds 7 juni 2019 aangesloten bij KPN. TV, Internet en Bellen, ik heb ook een extra zenderpakket waar ik gewoon voor betaal. Fox Sport Eredivisie zou ik gratis ontvangen omdat ik ook een mobiel abonnement heb van Telfort.
Op 4 mei 2019 heb ik alles in orde laten maken in een KPN winkel waar ook kenbaar is gemaakt dat ik de gratis Fox Sport Eredivisie wilde hebben. Op 17 juni 2019 heb ik een chat gehad met een medewerker van KPN die stuurde een link waar ik nogmaals mijn Thuisvoordeel kenbaar moest maken. Op 8 juli 2019 heb ik nogmaals hetzelfde gedaan. Tot op heden heb ik nog geen gratis Fox Sport Eredivisie.

Waarom duurt dit zolang? Waarom wordt dit niet in orde gemaakt?
Ik hoor er verder ook niets meer over, zodat ik steeds weer aan de bel moet trekken waarna er weer niets gebeurt.

Ik hoop dat ik nu eens een keer naar de gratis Fox Sport Eredivisie kan kijken!!
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 July 2019, 09:18

Bekijk origineel

12 reacties

Dat kun je zelf regelen/aangeven in Mijn KPN. Werkt wel zo gemakkelijk en snel.
Casey, bedankt voor je reactie.
Maar waarom moest ik dan tot 2x een digitaal formulier (volgens een chat medewerker) invullen en mijn mobile nummer kenbaar maken?
Dan hadden ze ook wel kunnen zeggen dat ik dat via Mijn KPN had kunnen doen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Jacob54, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Het zou inderdaad niet zo lang moeten duren om Fox Sports Eredivisie aan te vragen als extra gratis zenderpakket. Omdat ik nog geen gegevens heb, kan ik dit niet voor je controleren. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Omdat het 06-nummer ook van belang is, kan je die noteren als klantnummer mobiel. Wanneer ik deze gegevens heb (net als mijn collega's waarschijnlijk) kan ik het een en ander nakijken indien dat nog nodig is en je het nog niet via MijnKPN geregeld hebt.

Laat je het me even weten? 🙂
Susan,

Forum profiel heb ik aangepast.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt @Jacob54! Voor zover ik kon zien is het Pluspakket aangezet in plaats van het Fox Sports Eredivisie pakket. Ik heb dit nu per direct gewijzigd. Later vandaag zou je de Fox Sports Eredivisie zenders moeten kunnen zien. Mis je enkele zenders (Eurosport 2, Nick Jr. of RTL Crime), dan komt dat omdat dit ten koste is gegaan van het Pluspakket.
Susan,

Dit klopt niet helemaal, voor het pluspakket betaal ik gewoon dus deze moet aan blijven. Fox Sport eredivisie krijg ik gratis.
Dus ze moet allebei aan staan: 1 betaald en 1 gratis.
Reputatie 7
Badge +21
@Jacob54, ik zag hem als KPN Compleet voordeel maar nu ik de facturen bekijk was dat inderdaad niet zo. Ik heb nu alsnog het Pluspakket betaald aangevraagd! In de loop van de middag moet je beide zenderpakketten kunnen zien!
Susan,

OK, bedankt voor de moeite zover.
Als ik eind van de middag beide niet heb kom ik wel weer bij je terug.😁
Reputatie 7
Badge +21
@Jacob54, ik heb geen reactie meer gezien dus ik ga er stiekem vanuit dat het nu goed gegaan is! 😊
Als het goed is ... heb je dan alle 6 de Fox sports zenders! Want het pakket is gewijzigd.
Bij KPN Compleet nu alle zenders.
Er is nog maar 1 Fox Sports pakket namelijk.

F.S. 1 in basispakket (14)

Fox sports pakket ( 1 t/m 6; hele pakket 221 t/m 226) (dan heb je F.S. 1 dus dubbel.)
Susan / PeterG,

Alles is goed gegaan, ik heb ook alle 6 de FS zenders.
Bedankt.
Yes!! Nice. 👍🏼

Reageer