Fox Sport Eredivisie verhoging

Van 7,50 naar 9,99! Een verhoging van 33%!
Echt absurd.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Dag Grasbroek, welkom op het forum. Ik kan me goed voorstellen dat je dit een flinke verhoging vindt. Dit doen wij vanwege een stijging in de contractkosten met FOX Sports. Helaas weinig aan te doen.
Ben het volledig eens met de klacht over het absurd verhogen van 7,50 naar 9,99 euro.
Het antwoord van stijging van contractkosten met Fox Sports zou ik dan wel eens willen zien.
Kan me niet voorstellen dat KPN een stijging van 33% heeft afgesproken in het contract met Fox Sports.
Het lijkt weer meer op: wij moeten iets meer aan Fox Sports gaan betalen en aan onze 'klanten' berekenen we gewoon veel meer door.
Gelukkig is het niet verplicht om af te nemen en is en blijft het je eigen keuze.
Reputatie 7
Alex_P schreef:

Dit doen wij vanwege een stijging in de contractkosten met FOX Sports. Helaas weinig aan te doen.

En ondertussen betaal ik, als voetbalhater, indirect ook €2,50 voor FOX Sports terwijl ik geeneens een FOX Sports abonnement heb en ook niet wil hebben.
Wat mij betreft heeft KPN een hele grote fout gemaakt door te accepteren dat er per aansluiting een bedrag aan FOX Sports moet worden afgedragen i.p.v. per FOX Sports abonnement. Het model dat Ziggo (nog) hanteert is veel eerlijker.
Reputatie 4
Badge +3
Eerst groot en uitgebreid adverteren met €7,50 p.m. en daarmee een hoop (voetbal)zieltjes binnengehaald en vlak daarna verhogen naar €9,99. Schaam je diep, KPN.

Reageer