Beantwoord

Fox Sport niet meer te vinden

  • 20 June 2020
  • 16 reacties
  • 364 keer bekeken

de kanalen v foxsport zijn verdwenen en niet meer te vinden , ook niet in de lijst v verborgen zenders 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 July 2020, 18:53

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U heeft verlengt naar Hussel misschien? 

Klopt , maar foxsport staat nog wel vermeld in " zenderpakketten "

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Appiehap,

Maar staat die onder geabonneerd of alleen onder alle zenderpakketten? Want met de overstap naar hussel betekend dat je het '’gratis Fox Sports'’ hebt ingeleverd voor 5 euro korting op FOX Sports. 

Reputatie 7
Badge +24

Je bent nu met FOX Sports erbij waarschijnlijk duurder uit. Dat kost € 12,99. Dat had u hoogstwaarschijnlijk gratis. Indien u Compleet was. Nu met Hussel bestaat Compleet niet meer. In de plaats daarvan krijgt u wel 5 euro entertainmentkorting. Maar dan blijft dus nog over € 7,99 voor FOX Sports.

Waarschijnlijk staat het pakket nu uitgeschakeld. Dat moet dan nog ingeschakeld worden.

Foxsport staat bij zenderpakketten nog onder geabonneerd 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Dan zal een KPN medewerker daar even naar kijken moeten.

Reputatie 7
Badge +16

Foxsport staat bij zenderpakketten nog onder geabonneerd 

@Appiehap 
Ontvanger al even uitgezet (1 minuut)? 

Reputatie 7
Badge +24

Kun u uw profiel vast invullen? 

https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Appiehap, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb even voor je gekeken en je hebt een Alles-in-1 Premium abonnement. Hierbij zitten Fox Sports en het Pluspakket bij inbegrepen, en in het ene systeem zie ik Fox Sports wél terug en in het andere systeem niet. Ik zie dat hier al een ticket voor loopt om het zo snel mogelijk op te lossen. Het ligt alleen iets ingewikkelder dan vooraf verwacht, dus is het op dit moment nog niet opgelost lees ik. Maar we zijn er mee bezig en doen ons best! Je krijgt vanzelf een seintje wanneer je het pakket weer zou moeten kunnen zien.

Nog steeds niet opgelost,  word tijd voor een compensatie!!!

Reputatie 7
Badge +21

@Appiehap dat begrijp ik heel goed. We doen ons best, ik heb gevraagd aan de achterliggende afdeling of zij jou van meer informatie kunnen voorzien. Wat betreft de compensatie, op het moment dat het weer werkt kunnen we kijken hoe lang het niet heeft gewerkt en je er geen gebruik van hebt kunnen maken. Die dagen kan je van ons vergoed krijgen! Maar dat werkt beter op het moment dat het opgelost is, anders kan ik nu een vergoeding indienen en misschien over een paar dagen nogmaals. Dat is niet zo handig, het kan beter in één keer :wink:

Yeah fox sports werkt weer

Reputatie 7
Badge +21

@Appiehap fijn om te lezen! Je hebt er dan vanaf de 20 juni ongeveer geen gebruik van kunnen maken. Dat is precies 2 weken! Omdat het normaliter een gratis product is binnen je abonnement waar je nu even geen gebruik van hebt kunnen maken, is de vergoeding niet heel erg hoog.  Ik kan maximaal € 7,50 indienen voor je. Laat je even weten of je hiermee akkoord gaat?

Reputatie 7
Badge +21

@Appiehap ik heb nog geen akkoord van je gekregen op mijn voorstel. Wil je hier nog even naar kijken?

@Appiehap ik heb nog geen akkoord van je gekregen op mijn voorstel. Wil je hier nog even naar kijken?

Beste Sudan, 

 

Ik ga accoord met je voorstel 

 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn @Appiehap ! Dan ga ik dat nu meteen voor je invoeren :wink: Het spant erom of het meegenomen wordt in juli, maar anders vind je het terug op de factuur van augustus!

Reageer