Beantwoord

Fox Sports 4, 5, 6: starten v.a. begin en opnemen werkt (nog) niet

  • 24 July 2019
  • 16 reacties
  • 298 keer bekeken

[Werkt weer per 29-7] Ook Terugkijken i.d. Gids met de groene knop werkt niet. (hier want anders werd de titel zo lang).

Het is maar even een weet. Gaarne enige aandacht.

Ben net 23 juli dus overgezet naar Fox Sports pakket. Had eerst "eredivisie".

Meer die dit ook hebben kunnen hier ook reageren natuurlijk.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 July 2019, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb nu ook de 6 foxsport zenders ism kpn compleet en als ik probeer met de groene knop een programma vanaf het begin te starten krijg ik dit:

Reputatie 3
Badge +1
Kan niet opnemen en terugkijken op fox sports 4, 5, en 6.
Heb kpn compleet. Ben omgeschakeld van het pluspakket naar ziggo sport eredivisie. Nu krijg je er nu 4, 5, en 6 ook al bij. Alleen niet terug kijken en opnemen op de deze zenders. Volgens de klantenservice komt dit door een rechten issue. Klopt dit??? En waarom weet niemand dit dan???
Raar

Admin: samengevoegd met het topic van Peter
Daar heb ik al een topic over gestart gisteren.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/fox-sports-4-5-6-starten-v-a-begin-en-opnemen-werkt-nog-niet-476839

Ik ontdekte het pas na een dag, want sport kijk ik over het algemeen live natuurlijk.
En een live wedstrijd waar je in 'valt' ga je natuurlijk ook niet v.a. het begin kijken. Ik tenminste niet.

Het probleem is bekend. Bij gebruikers. Het lijkt wel of KPN er niet echt aan wil...

En ontdek net dat het hier al een 'lopende case' is
@Valentijn01987 startte het op die pagina enkele reacties voor deze:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/drie-zenders-nieuw-in-het-kpn-interactieve-tv-basispakket-476697/index4.html#post797428
Reputatie 3
Badge +1
Ok, bedankt. W8 wel af
@kpnglasvezeleensproberen027
Ha ha
Ik zie net dat je al in mijn topic had gereageerd. (dat je dat was vergeten....)

en de moderator van dienst ( @Erik_ ) heeft het meteen al hier samengevoegd weer.
Reputatie 7
Badge +30
Dat leek me wel even zo makkelijk, alles in één topic 🙂 Ik heb het uitgezet bij de tv mensen, ik kom er op terug!
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb het antwoord 🙂 Er staat achter de schermen iets niet helemaal goed ingesteld. Dat gaan ze herstellen. Voor programma's die nu al in de gids staan lukt dat niet meer. Programma's vanaf 28 juli kunnen weer zonder problemen opgenomen/teruggekeken/herstart worden.
Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor het snelle antwoord😀
Top!

En ach, live sport kijk ik eigenlijk alleen maar live. Maar een programma óver sport....
fox sport programmeren voor opname lukt niet, waarom?????????????

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Er is een storing* m.b.t. Fox Sports 4, 5 en 6 (224, 225 en 226).
Vanaf morgen zou het weer moeten werken.

Opnemen met FS 1, 2 en 3 (14/221, 222 en 223) werkt wel.

*storing met Terugkijken, Begin gemist en opnemen.
Reputatie 7
Badge +30
@biljarter43, ik heb je reactie samengevoegd met een bestaand topic hierover. Er was een storing, maar het zou nu weer moeten werken.
Reputatie 3
Badge +1
Nu is het gefixed. Bedankt kpn.

Maar waarom tegenstrijdige antwoorden tussen de klantenservice en het forum?? Beetje vervelend
Reputatie 7
Badge +30
Het was een storing, die ontdekt is aan de hand van dit topic. Daarna is die informatie ook gedeeld met de klantenservice, maar we hebben heel veel medewerkers, dus het is mogelijk dat je een medewerker treft die de melding gemist heeft.
Hoi, Erik. Maar aan eigenwijze antwoorden als "het heeft met rechten te maken" hebben wij, én KPN, niks natuurlijk.
Die medewerker had deze melding natuurlijk in eerste instantie gelijk als storing moeten behandelen. Opnemen moet nml altijd kunnen als je dat pakket hebt. (lokale tv en radiokanalen uitgezonderd)
Terugkijken/begin gemist zou eventueel mogelijk aan rechten kunnen liggen natuurlijk. Maar dan nog.
Slechte beurt van die tel. medewerker.
Reputatie 7
Badge +30
In de meeste gevallen waar dit soort dingen legitiem niet kunnen, ligt het aan de rechten. Dus ik snap wel dat de medewerker daar dan op terugvalt. En ik zou ook niet direct een houding toeschrijven aan de medewerker gebaseerd op één bericht. We kunnen zo achteraf niet beoordelen hoe het gesprek verlopen is. Hoe dingen gezegd zijn, van beide kanten. Het was beter geweest als deze persoon hier inderdaad melding van gemaakt had. Dat is helaas niet gebeurd. Gelukkig is het, al met al, alsnog snel opgepakt en opgelost.