Beantwoord

Fox-Sports

  • 19 August 2019
  • 10 reacties
  • 255 keer bekeken

Op advies het pluspakket omgewisseld met Fox-Sports zodat laatstgenoemde nu mijn gratis pakket is.
Fox-Sports werkt nu echter niet meer (pop-up in beeld met reclame om sport te kunnen kijken!) terwijl navraag leert dat Fox-Sports wel "open" staat.
Als antwoord krijg ik te horen dat hier niets aan te doen is !??
Oplossing die wordt aangedragen is om een wedstrijd te bestellen en de kosten bij KPN te verhalen. Dit is in mijn ogen wel een zeer slechte oplossing. op deze manier kan ik alleen nog maar kijken naar wedstrijden en moet ik elke maand achter mijn centen aan? Lijkt me dat dit toch anders moet kunnen?
icon

Beste antwoord door Rokers 21 August 2019, 16:49

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hallo @Rokers

Ik begrijp uit jou verhaal dat je Pluspakket hebt omgewisseld voor Fox Sports?

Zou je je tv ontvanger achterop eens uit willen schakelen, en weer opnieuw opstarten. Kijk daarna eens op kanaal 222 (Fox Sports 2) enz.
Heb ik al gedaan. TV-ontvanger en modem heb ik beiden opnieuw op laten starten. Heeft echter niet mogen baten...
Reputatie 7
Badge +22
Heb ik al gedaan. TV-ontvanger en modem heb ik beiden opnieuw op laten starten. Heeft echter niet mogen baten...
Dat is apart, ik denk dat je dan beter even kunt bellen naar 0800 - 04 02 (24/7 bereikbaar) Want dan is er toch iets misgegaan administratief, Fox Sports Eredivisie is niet meer. Dat is namelijk Fox Sports Compleet geworden (6 kanalen).
Ook dat heb ik al gedaan en mij wordt verteld dat er niks aan te doen is!
Reputatie 7
Badge +22
Ook dat heb ik al gedaan en mij wordt verteld dat er niks aan te doen is!
Dat is raar @Rokers, echt vervelend! 😥

Zou je je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN medewerker dit eens uitzoeken.
Gedaan! Bedankt voor je reactie!!!
Reputatie 7
Badge +22
Gedaan! Bedankt voor je reactie!!!
Graag gedaan, dan zal er een KPN medewerker dit verder voor jou oppakken.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Rokers, goed dat je het meldt. Bij het omzetten naar het FOX Sports pakket lijkt iets mis te zijn gegaan.

In de notitie van de collega waarmee je sprak las ik het advies om het FOX Sports pakket zelf in te schakelen, als dit voor dubbele kosten zorgt vergoeden wij de kosten. Niet specifiek dat we losse wedstrijden gaan vergoeden. Alsnog lijkt dit me niet het beste plan van aanpak. FOX Sports lijkt overal goed te zijn ingeschakeld maar het staat nog niet onder het TV abonnement. Ik heb de technische dienst ingeschakeld om dit handmatig recht te zetten. Hierover word je binnen een paar dagen teruggebeld. Ik ga ervan uit dat het zo wordt opgelost 🙂
Helemaal top! Werkt weer en kan weer lekker sport kijken! Bedankt😃
Reputatie 7
Badge +28
Dat hoor ik graag! Graag gedaan 🙂

Reageer